Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 90
  • Totaal: 90

Opbergbakken onder de voorstoelen

Gestart door Rakker, 09 november, 2013, 12:12

Vorige topic - Volgende topic

lagunaV8

je moet ze er toch wel uit monteren. Als je een elktrische had, dan zitten er de motortjes, maar je hebt hand, dus dat gaat passen !!

Rakker

Mooi klusje dus voor als het een keer droog wordt. Voorlopig niet dus :(

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Rakker

Even een update : vandaag bezig geweest met de Opbergvakken maar die gaan niet passen. De hendel van de stoelverstelling zit in de weg. Ik vermoed dat een phase 1 een andere type stoelverstelling heeft, aan een zijkant? Bij onze Clio is dat ook het geval, daar zit aan de voorzijde aan de zijkant een hendel voor de stoelverstelling terwijl die nu als een grote groep in het midden van de stoel zit.

Kan iemand bevestigen dat het bij een phase 1 anders is?

lagunaV8

Rakker

Ja eentje had ik los. Ik krijg ze wel op hun plek maar ze gaan niet open omdat die greep ervoor zit.

fs1

je hebt stoelen met een "kleine" hendel om ze naar achter te schuiven, en je hebt stoelen die op de "oude" manier, een ijzeren staaf die van links naar rechts loopt (vooraan de stoel) waarmee je de stoel naar voor en achter kunt doen, waarschijnlijk passen de bakjes slechts onder 1 van deze 2 types stoelen, ik denk dat marxander effe een foto moet plaatsen hoe het zit bij hem vooraan de stoel :-p

Rakker

Zo te zien zitten in de Lag 2 phase 1 de frames met een hendel aan de rechterkant, waarbij de kaartenbakken wel passen.
Ik heb heel even foto's geleend van MP:

traffic.gif

traffic.gif

En volgens mij hebben de stoelen in een phase 2 allemaal een grote hendel die vooraan in het midden zit, waarbij de bakken dus niet passen:

traffic.gif

Ik weet niet of mijn theorie van phase 1 en phase 2 klopt m.b.t. het verschil in stoelvergrendeling. Maar als je dus die ene grote hendel heb, dan gaan ze dus helaas niet passen

Paul

Ik heb er een 2003 interieur in zitten en die heeft ook zo'n beugel van l naar r
traffic.gif

Rakker

ah ok, daar gaat dus mijn theorie  ;)

Zoals ik het nu zie heb ik twee opties: Of een frame zoeken met een hendel aan de rechterkant en die eronder zetten of de bakken gewoon te koop zetten.
Ik denk dat het de laatste optie gaat worden.

marxander

Rakker

Ja, met de hendel aan de rechterkant. Ik heb zo een hendel die in het midden van de stoel loopt en daar past het dus niet.
Ik ga de mijne te koop zetten, mag ik jouw foto lenen als voorbeeld ?

Maarssenaartje

Zondag, droog...weer waarbij je heel goed je auto kan stofzuigen  :D  ;)  !!

Zonder gekheid mooi balen weer koop je van die opbergvakken past het weer niet. Fijn projectje maar goed mysterie blijkt opgelost waarom ze niet passen.