Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 36
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 28
  • Totaal: 28

Radio met bluetooth

Gestart door Dreke, 19 september, 2007, 07:14

Vorige topic - Volgende topic

Dreke

Ik ben van plan om een autoradio te steken met bluetooth alleen ik weet niet goed welk merk en hoe de kwaliteit ervan is ten opzichte van een carkit. Wie heeft er ervaring mee?

knotty

mijn zwager heeft een pioneer in zijn passat, en is daar zeer content mee
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fs1

sony heeft 2 modellen, de mex-bt5000 die ongeveer 350€ kost, zie volgende foto;
traffic.gif

en de mex-bt2500, die is wat goedkoper, en ziet er wat minder fel uit vind ik, zou rond de 200€ moeten kosten, foto;
traffic.gif

voordeel is dat ge ook audio toestellen die bluetooth hebben kunt gebruiken voor audio streaming, lijkt me zeer interessant!

Dreke

Die bovenste Sony is wel vet Bart. Heb ook al zitten te kijken voor een Pioneer DEH-P65BT. Bij ons in België staat hij met een ipod nano 2gb & bluetooth dongle (weet wel niet wat dit is) voor 439€. Heb hem juist op het net gezien voor 265€ de radio alleen. Is wel niet voor in men Lagunatje. Voor men Lagunatje ben ik op zoek naar een displaybediening. De radio is een Alpine TDA-7588RB. De stuurbediening werkt wel.

fs1

da moet ge eens bij Ataf langs gaan, die gaan u zeker kunnen helpen, of bij de Renault dealer zelf, gewoon zeker zijn dat ge vraagd naar "stalk en display control" en niet alleen stalk, heb net eens op de website van connects2 gekeken maar Alpine staat er precies niet bij.. vragen bij de dealer of ataf dus!

Dreke

Thanx Bart, Ataf is bij ons in de straat en die heeft die Alpine in het begin geplaatst. Misschien is er achteraf zo'n interface bijgekomen. Heb op de site van Ron De Vries gekeken en die Sony's zijn er redelijk van prijs. Ik weet niet of het de moeite is om er naartoe te rijden. Heb nog niet op de kaart gekeken waar Zwaag ligt.

knotty

noord holland in de buurt van volendam
traffic.gif

Dreke

Citaat van: knotty op 19 september, 2007, 07:55
noord holland in de buurt van volendam
Das een end. Heb de onderste Sony al gevonden voor 175€ in Eindhoven of Antwerpen. Das voor mij een alletwee ongeveer een 25 minuten rijden.

knotty

heb je het al bij onze sponsor geprobeert?
MB CarAudio
traffic.gif

knotty

wie weet kun je ook nog een korting krijgen, mits je betalend lid bent van de club natuurlijk
traffic.gif

fs1

da's ook al waar.. contacteren zou ik zeggen!

fabio

wat voor zin heeft een bleuthoot op je radio,wat kan je er mee doen dan?? oortje als koptelefoon gebruiken ???

fs1

dan werkt de autoradio als carkit zonder dat je ook maar 1 draadje moet leggen..

fabio