Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 19
  • Totaal: 19

Meeting Bree op Zondag 21/7

Gestart door viper, 11 juni, 2013, 21:44

Vorige topic - Volgende topic

viper

De nieuwe datum voor de meeting !!

Lode

Opgepast voor de "drash nationale"   :D

Lode

wes_90

Helaas kan ik niet bij de meeting zijn :(
Ben de 21ste op circuit park zandvoort, voor een race(extreme) experience.
Had er graag bij willen zijn.

Uiteraard wens ik de mensen die er wel heen gaan, veel plezier met de meeting :)

CHarmsen

Je mag mij op de lijst zetten met bijna zeker er achter wel eind rijden maar wil er gewoon graag bij zijn.

Dreke

Heb dan vakantie op men vast werk. Als ik dan niet in de kroeg moet werken kom ik ook af.

viper

deze week eens horen of ik alles in orde krijg om met een verrassing langs te komen ;D

Paul

viper

het is groter dan een milkshake ;D

Paul

Luc Turbo 2

Lode

Heb die dag (voorlopig) nog andere dingen te doen.
Misschien kan ik even langs komen, maar niet lang.
Zet me maar op de lijst bij aanwezig.

lode

Initiale 2008 Berline

Ik zal aan jullie denken. Ik rijd dan met de Laguna en sleurhut richting het warme zuiden.

Veel plezier, een volgende keer kom ik graag eens kijken. Mijn zoontje (9 jaar) vraagt me regelmatig wanneer ik nou eens naar de club toe ga, en of hij dan mee mag. Tuurlijk mannetje!

Dus volgende keer!

Veel plezier samen!
R4 GTL LPG '80, 7 stuks R16 TX waarvan 1tje gemaakt is, basis was '79, Clio S '94, Mondeo BE '96, Laguna 1.8 LPG RT-Look '97, Laguna 1.9 dTi RXT '99, Laguna Estate 2.0 16V Initiale Paris LPG '03, Fiat Punto Evo '11, Laguna 2.0 dCi Initiale Paris '08, de R16 TX '79 van hierboven, Talisman Estate 1.6 dCi Initiale Paris '17

Paul

Maarssenaartje

Nu reageer ik zo veel en uitvoerig maar 1 afmelding bleek teveel moeite of zoiets.  :-\

Waarschijnlijk schaam ik mij gewoon voor de afmelding  ;)
Ik ga zo fijn een goede vriend helpen zijn inmiddels ex te verhuizen....apart dat wel maar het is een dusdanige goede meid die kan je niet in de regen laten staan met haar verhuisdozen en wasmachine. Heb er nu al zin in 4 trappen op per doos!  ::)

Nemen jullie maar een frietje op mij!

Helaas ben ik er niet bij....

=klik= maken van de frietjes en mayo...die Laguna's van jullie geloof ik wel  ;D