Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 34
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 15
  • Totaal: 15

Openingsmeeting De Meern 24-03-2013

Gestart door fs1, 07 januari, 2013, 19:26

Vorige topic - Volgende topic

DylanRR

Hier op het forum zitten ook tieners, ben even kwijt wie, maar dan kunnen ze samen spelen ofzo. ;D

emtee

Haha, dat lijkt me dus niet zo'n heel goed idee  ;D
Captur TCe 143 EDC

CHarmsen

ik neem me zoontje van 2 mee kunnen ze oppassen haha tieners hebben toch geen rijbewijs?
?

viper

gewoon meebrengen, dan kunnen ze hamburgers gaan halen voor ons :P

FUNK3

@marxander das duidelijk ik bedoelde ook CNI1 maar cool topic hoor

Ontopic maar ook een beetje offtopic
Of ik er ben is maar de vraag de turbo eraf gehaald door een autobedrijf vorige week maar helaas pas gister verstuurd naar het bedrijf waar de garantie loopt en die belden vanmiddag dat dit niet onder de garantie valt vanwege externe schade er is dus iets in het inlaat gedeelte tegen de schoepen aangekomen ze zeggen dat de slang die erop hoort te zitten er waarschijnlijk niet op heeft gezeten en zo rommel naar binnen gezogen heeft of dat er nog stukjes van de vorige turbo uit het luchtfilterhuis tegen de schoepen aan is gekomen en beschadigd heeft maar ik ben ook maar een leek maar genaaid voel ik me wel :( dus maar een nieuwe erop of laten reviseren ga ik een nachtje over slapen 300 of 570 euro met inruil oude zonder monteren en olie etc...........

Maar ondanks alles kom ik wel als hij het doet met zoveel pech en is de haat momenteel groter dan de liefde
Gereden zal ie worden kxtding

Dat van die kleine en een oppas hou ik even in de gaten ivm nog een kereltje van 2 hiero haha >:D

CHarmsen

Citaat van: Viper op 19 maart, 2013, 20:36
gewoon meebrengen, dan kunnen ze hamburgers gaan halen voor ons :P

!!

viper

ik weet het, ik zit vol goede ideeen

DylanRR

Citaat van: CHarmsen op 19 maart, 2013, 20:11
ik neem me zoontje van 2 mee kunnen ze oppassen haha tieners hebben toch geen rijbewijs?
?

Ik had op mijn 18e (dus tiener) al m'n auto- en motorrijbewijs en op mijn 19e kocht ik een Laguna. Nu ben ik 20, dus mag ik me helaas niet meer scharen onder het tienervolk.

CHarmsen

ik was ook 18 dat ik me rijbewijs had kreeg toen een vectra A na 2,5 jaar kocht ik een huis en een vectra b weer 2 jaar later kwam ons 2de kindje dus grotere auto nodig en kwam er een laguna die ging na 1,5 jaar stik kochten we er weer 1 voor de motor paste niet dus die schade aan de achter kant opgeknapt en nu rijden we er al weer een half jaar vrolijk mee rond ;D

Motor rijbewijs had ik op me 21ste had toen ook een zx6r uit 1992 helaas verkocht met in me achter hoofd koop er 1 terug waas me meisje knap achter op kan helaas door aankoop van huis dat geld ook opgegaan in me huis komt over paar jaar wel weer een motor rijd nu afentoe op die van me schoon pa of op die van me ma

maar je hebt gelijk 18 en 19 is nog tiener!

MrWrong

Ik ben er helaas niet bij, kreeg net te horen dat ik dit weekend in Duitsland moet zijn voor het werk.  :-\

Mag dan wel zondag testrijden op karts, dat is dan weer de leuke bijkomstigheid van mijn werk..... ;D

Ik hoop dat het weer meezit voor jullie, en heel veel plezier gewenst.

marxander

Ja dat is jammer maar niets aan te doen wie weet wel aanwezig bij een volgende meeting.

nielsjoh

Zonde dat het zo koud wordt die dag, volgens de huidige voorspellingen  :(

Laguna 1.6 16v Expression 90-LR-TZ

Facebook: https://www.facebook.com/niels.haegens

marxander

Misschien een vuurkorf mee en hout hahaha

verstuurd vanaf mijn hangplek.

Swinkel

het weer ziet er niet lekker uit idd, maar dat mag de pret niet drukken toch  ;)

nielsjoh

Een mooie line-up met Laguna's in de sneeuw lijkt me anders toch wel mooi, heeft toch voordelen dat weer dan... haha!
Laguna 1.6 16v Expression 90-LR-TZ

Facebook: https://www.facebook.com/niels.haegens