Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 28
  • Totaal: 28

(Mini) (sleutel) Meeting in Groningen 13 april

Gestart door Raimond, 14 maart, 2013, 19:22

Vorige topic - Volgende topic

Lode

Vind het wel een beetje jammer nochtans.

Als ik het bekijk, ik moet verder rijden dan pakweg de afstand Groningen, Utrecht, maar ga toch.
Fijn dat de club eens wat organiseert.
Hoop dat het gezellig wordt.

Denk trouwens dat we onder de "Belgen" ook snel ergens zouden kunnen afspreken, maar dan gaat het clubgevoel toch wat verloren.

Ieder moet echter vooral doen wat hij wil, en waar hij zich lekker bij voelt.
Ik wens de mini-meeting-ers dan ook veel plezier !

Lode

wzoetekouw

moet om 1500 uur werken ...kan dus kort even langs komen..
laguna  3 ph2 1.5 dci

usdmaster

Ik ben aanwezig!

Zou wel handig zijn als het adres nog via pb doorgegeven word !!

Raimond

Citaat van: wzoetekouw op 19 maart, 2013, 13:03
moet om 1500 uur werken ...kan dus kort even langs komen..

!!  !!

Citaat van: usdmaster op 19 maart, 2013, 17:40
Ik ben aanwezig!

Zou wel handig zijn als het adres nog via pb doorgegeven word !!

!!. De informatie over de locatie en tijd is als volgt:

Iedereen met een laguna is welkom op zaterdag 13 april vanaf 12.30uur bij de garage (automobielbedrijf groningen zuid) gelegen aan de Brederostraat 1 in Groningen. Alhier kan eventueel ieder zijn laguna even op de brug en is er genoeg gereedschap voorhanden om het e.e.a. te knutselen :). Verwacht echter geen high tech techniek e.d. want het is een garage van de oude stempel ;). Er zal koffie aanwezig zijn en misschien hebben we nog wel wat leuke hebbedingetjes liggen voor de laguna liefhebber. Volgens mij hebben we bijvoorbeeld nog een aantal folders liggen van de laguna 1 en 2.

Hoe dan ook maken we er een gezellige middag van vol laguna plezier  ;D

Raimond

Ja helemaal correct :). Google streetview?

Eric

De eerste laguna komt er al aan gereden zie ik op t plaatje...
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

marxander

Raimond

Die is dan mooi op tijd ;D. Aan de kleuren van de gevel te zien, is die foto minstens 4 jaar oud. Alles is al lang geleden opnieuw geverfd :P.

wzoetekouw

heeft iemand die ook komt verstand van de buiten temp sensor...of heeft er een nieuwe liggen die we kunnen vervangen...die van mij geeft 10 graden te min aan.....en alles al ingespoten gehad...de stekkers dus
laguna  3 ph2 1.5 dci

Raimond

Ik heb eigenlijk geen idee hoe die sensors bevestigd zijn. Zijn ze niet gewoon 1 met de spiegel? Als je een sensor weet te regelen dan komen we er vast wel uit met z'n allen :).

wes_90

Citaat van: Raimond op 20 maart, 2013, 19:14
Ik heb eigenlijk geen idee hoe die sensors bevestigd zijn. Zijn ze niet gewoon 1 met de spiegel? Als je een sensor weet te regelen dan komen we er vast wel uit met z'n allen :).

als ik het goed heb, zit de sensor voor de buitentemp in de rechter buitenspiegel.

Raimond

Ja dat dacht ik ook idd. Maar is hij wel los van de spiegel te krijgen?

wes_90

ja, als je de spiegel glas verwijderd kun je zo de sensor eruit halen en er een andere in doen.