Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 47
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 39
  • Totaal: 39

(Mini) (sleutel) Meeting in Groningen 13 april

Gestart door Raimond, 14 maart, 2013, 19:22

Vorige topic - Volgende topic

Raimond

Is er animo voor om ergens volgende maand in het noorden een mini meeting te houden? Een keer in het weekend op een avond/middag?

Als je er wel zin in hebt, laat hier dan even een berichtje achter en dan wil ik eventueel wel wat 'organiseren'. :)

Zet er ook even bij waar je dan vandaan komt dan zal ik de locatie zo centraal mogelijk houden :).

Iedereen met een laguna is welkom op zaterdag 13 april vanaf 12.30uur bij de garage (automobielbedrijf groningen zuid) gelegen aan de Brederostraat 1 in Groningen. Alhier kan eventueel ieder zijn laguna even op de brug en is er genoeg gereedschap voorhanden om het e.e.a. te knutselen :). Verwacht echter geen high tech techniek e.d. want het is een garage van de oude stempel ;). Er zal koffie aanwezig zijn en misschien hebben we nog wel wat leuke hebbedingetjes liggen voor de laguna liefhebber. Volgens mij hebben we bijvoorbeeld nog een aantal folders liggen van de laguna 1 en 2.

Hoe dan ook maken we er een gezellige middag van vol laguna plezier  ;D

Opkomstlijst tot nu toe:

ikzelf,
usdmaster,
klaas195,
wzoetekouw,
marxander (onder voorbehoud),
Lag-3.0-V6
Maarten Jan (onder voorbehoud)
....

Raimond

Niet allemaal tegelijk alsjeblieft! :P

Eric

Weinig uit Groningen denk ik.....😜

Maar volgens mij is het aan het bestuur van de lagunaclub om meetings te organiseren. In het verleden is daar wel eens over gesproken..

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Raimond

Het lijkt me toch geen probleem om buiten 'het bestuur' om met wat forumleden uit het noorden wat af te spreken.  ::)

Eric

Ik heb een dejavu... 😎

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lag-3.0-V6

nou.....k ben n grunninger, woon in 7bergen maar als dr wat georganiseerd word kom ik.

Andere kant, waarom steeds dat gedoe over in de buurt, centraal, of waar dan ook organiseren......... :-\ T is nooit voor iedereen in de buurt...denk ik.. T gaat toch niet om die paar liter brandstof zeker? !! Wel om t genot.....toch??

Gewoon komen, dat tankje peut kost je de kop ook niet....Volgend jaar in t noorden, daarna in Belgique?? :D !! Hmm..Jupiler.. !! 

Raimond

De reden dat ik dit topic start is niet omdat ik groot georganiseerde meeting wil organiseren, maar meer een ontmoetings bijeenkomstje met een aantal laguna eigenaars uit het noorden. Ook omdat je er dan eventueel wat contacten aan over kan houden die weer van pas kunnen komen bij het sleutelen/onderdelen ruilen/goedkope onderdeel koopplekjes etc etc. Dingen die je niet zo makkelijk kan delen met iemand uit andere delen van het land. Ik hoop dat het idee nou wat anders geintrepeteerd wordt dan nu volgens mij het geval is.

marxander

Kijk het maakt mij niet uit want ja ik kom ook uit de provincie en als je gewoon een keer op middag met elkaar wilt komen moet dat kunnen zonder dat je hier iemand voor de borst stuit.
Dus je mag het een meeting noemen??? want ja meeting kan je op vele doeleinden gebruiken en als hier mensen zin in hebben moet dat gewoon kunnen, en dat is mijn mening er over.

Raimond

Duidelijk.. Maar je bent nog vergeten te melden of je ook zou willen komen? :)

Lag-3.0-V6

Citaat van: Raimond op 15 maart, 2013, 21:12
De reden dat ik dit topic start is niet omdat ik groot georganiseerde meeting wil organiseren, maar meer een ontmoetings bijeenkomstje met een aantal laguna eigenaars uit het noorden. Ook omdat je er dan eventueel wat contacten aan over kan houden die weer van pas kunnen komen bij het sleutelen/onderdelen ruilen/goedkope onderdeel koopplekjes etc etc. Dingen die je niet zo makkelijk kan delen met iemand uit andere delen van het land. Ik hoop dat het idee nou wat anders geintrepeteerd wordt dan nu volgens mij het geval is.

Op deze manier ga je de club enigzins verdelen in sectoren..Zal denk ik niet de bedoeling zijn.

Ben t wel eens om her en der eea te organiseren, wat mensen onderling doen...zal buiten de Lagclub gaan...denk ik dan maar weer.. ;)

De Lagclub is naar mijn idee bedoeld om met clubleden ervaringen, ideeen, wat dan ook onderling te delen. Denk dan ook dat dit in clubverband moet blijven.

Ik zou t geloof ik wel leuk vinden, n voorbeeldje, om elk jaar in n andere provincie n meeting te doen?? :P. Dan heb ik t vanzelf niet over alleen NL, zeker ook over B. !! Maar ja, gewoon n gedachtegang...eigenlijk n vrdmd goed idee!! Off....... :P

Lag-3.0-V6

Citaat van: Raimond op 15 maart, 2013, 19:30
Niet allemaal tegelijk alsjeblieft! :P

Ja, best, organiseer t maar!!

We komme toch wel!  ;)

Raimond

Waarom zo moeilijk doen als het makkelijk kan.. Sorry maar ik zie het probleem niet helemaal.
De club verdelen in sectoren is beslist niet aan de orde hier. Sterker nog... Het versterkt de band/club alleen maar met de forumleden welke willen komen. Een forum als deze lijkt me bedoeld om met andere mensen in contact te komen welke de laguna een warm hart toedragen. Al dan niet op het forum zelf, of op een locatie.

Lag-3.0-V6

Wellicht niet aan mij gericht maar toch....

Ik zie geen probleem, echt niet. T idee om overal iets te organiseren, graag!

Andere kant is, wellicht terrecht, dat er wel mensen graag iets georganiseerd zien in hun eigen regio....Met de gehele Lagclub dan toch??..Dat bedoel ik ermee.

Maar t is ook leuk om van alle kanten, uithoeken van NL en B de Lagclub te ondersteunen..en t warme hart?? De mijne gloeit...Waarom kan ik nou geen rooie kop vinden..... >:D

Raimond

=ot=

Hoe meer laguna gekken bijelkaar hoe beter ;).

Ik kom op zeer korte termijn wel met een datum en locatie. En dan zien we wel wie er zin/tijd voor heeft ;D.

Lag-3.0-V6

;) Jep, gek zijn we ennnn k was toch wel  =ot=??

Locatieiedee??  !!