Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 56
  • Totaal: 56

Bluetooth in wagen

Gestart door WouterV, 24 februari, 2013, 20:23

Vorige topic - Volgende topic

WouterV

Op mijn Laguna  III phase2 zit, om een onverklaarbare reden, geen bluetooth en ook geen usb aansluiting. Enkel een aux ingang.
Volgens de optielijsten en catalogusen zou het er zeker op moeten zitten. Bij de dealer hebben ze geen verklaring.

De enige oplossing die ze mij kunnen bieden is het plaatsen van een parrot. Dit zou me rond de 300 euro kosten en
ik heb er ineens een extra schermpje bij in de wagen. Dit wil ik dus niet.

Zou het mogelijk zijn om de huidige radio te vervangen door een het model waarop wel bluetooth zit, zodat ik wel alles
kan bedienden aan het stuur en aflezen op het navigatiescherm?

Zijn hier mensen die daar iets van af weten?

groeten,
Wouter

Lagunainitiale

Je hebt waarschijnlijk tomtom?

Eric

Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

een andere (originele) radio steken met bleutooth is dacht ik bij een laguna3 niet mogelijk !

Zoals Eric hier al aangeeft is dit 1 van de beste oplossingen voor je probleem.

Nu, waarom kunnen ze dit dan niet verklaren ??

Wil je me eens een pm sturen met je chassisnummer want je maakt me wel enorm nieuwgierig.

WouterV

@lagunainitiale: Ik heb tom tom navigatie met sd kaart

@Eric: lijkt me wel wat. Kan ik dan werkelijk mijn gesprekken aannemen met de originele bediening, en zie ik mappen en songs dan op het scherm als ik via usb aansluiting maak?

@Viper: De dealer zegt dat hij niet weet hoe het kan dat dit er niet op zit.

viper

je kan met dat wat eric voorsteld alles via je originele bediening gebruiken.

Renault heeft dit ook een tijdje gebruikt gehad als accesoire

Er zijn laguna's die geen bleutooth hebben op hun radio, dus mij zou het niet verwonderen

viper

ik heb het juist even opgezocht en je hebt inderdaad een basis radio erin steken zonder bluetooth.

Waarom, tja, uitrusting he

een wagen van belgië zie ik :P

Eric

Dat dacht ik al. In België hebben ze allemaal van die rare dingen... 😜

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Eric

Maar ff zonder grapjes...
Ik heb hier ook de carpod liggen. Heb nog geen tijd gehad voor de inbouw ervan. Laat het wel even weten.

traffic.gif

viper

>:D =tap=

Inbouwen die handel Eric !!

Eric

Nog geen tijd gehad.. Begin het weer druk te krijgen op het werk.

En ik wil het niet afraffelen, het moet wel netjes. En ik wil dan ook meteen die rgb interface erin bouwen met de achter uit rij camera

traffic.gif

WouterV

@Viper: Enig idee wat de reden is waarom de radio niet te vervangen is door het model met bluetooth?

viper

tuurlijk weet ik waarom dit niet mogelijk is :P

De radio moet ook geprogrammeerd worden en dit gebeurt via automatische configuratie die gekoppeld is aan je chassisnummer.

Als je dus een radio met bluetooth wil steken dan zal deze niet werken op jou wagen.