Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 44
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 40
  • Totaal: 40

Lichtsensor van slag?

Gestart door MichielLaguna, 18 november, 2012, 16:24

Vorige topic - Volgende topic

MichielLaguna

Sinds vanmiddag staat mijn verlichting constant aan als ik de verlichting op de automatische stand zet. Terwijl het toch echt licht genoeg is en het niet regent. Het lijkt er op dat de lichtsensor van slag is.
Het vervelende is dat dan ook mijn TT meteen op nachtstand springt. Dat kan ik natuurlijk uitzetten, maar het is niet zoals het hoort.

Iemand enig idee hoe dit ontstaan kan zijn en natuurlijk hoe het verholpen zou kunnen worden? Ik heb de auto al een keer uitgezet en vergrendeld in de hoop dat de BC zich zo resetten, maar helaas mocht dat niet helpen.

Ander vervelend punt is dat vrijdag én vandaag de TT even weigerde op te starten. Dan blijft het welkomscherm langere tijd staan en vindt er een soort reset plaats (zandloper verschijnt en een herstart volgt). Ik hoop niet dat dat een vooraankondiging is van het overlijden van de TT......

EagleOfEternity

Als hier iemand een antwoord op weet zou het fijn zijn, ik ben namelijk aan het zoeken of die lichtsensor sneller aan kan gaan want als het grijs is in zwaar regenweer vertikt het ding om de lichten op te zetten  :)

Lagunainitiale

Hij is in te stellen volgens mij. Maar bij mij bleef hij van de week ook overdag aan.

MichielLaguna

Ik wil ook graag dat hij eerder aan gaat. In dit grijze weer gaat hij inderdaad niet snel aan. Maar goed, nu heb ik een ander probleem: hij wil niet uit..... :o

Eric

Even snel, licht aan, licht uit, en weer licht aan en uit en dan gaat de sensor uit en staat hij handmatig. Als ik het goed heb. Toch?
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Eric

Of niet? wwet het eigenlijk niet meer...  :P
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Lagunainitiale

MichielLaguna

En hoe zet je hem dan weer aan?

Lagunainitiale

Zelfde nog een keer doen. Maar ik bedenk me volgens mij is bij de drie dit in te stellen in het menu bij stilstand.

MichielLaguna

Wat ik kan instellen bij het menu is dat de lampen altijd aan gaan. Maar dat staat uit bij mij. Ik hoop dat de sensor morgen weer normaal werkt.

Net nog eens even gekeken. Helaas weer een reboot van de TT.....Benieuwd hoe lang het gaat duren voor het probleem echt een probleem wordt....

Eric

Dat de lampen altijd aan gaan is de de dagrijverlichting volgens mij.
traffic.gif

MichielLaguna

MichielLaguna

Vandaag reageerde de lichtsensor weer zoals het hoort. Ik ben benieuwd of dit een éénmalig hikje was....

EagleOfEternity

Ik heb vandaag ook prijs met de lichtsensor: massas licht buiten en de auto denkt dat het donker is=>TT maar manueel op dag gezet.
Hopelijk ist morgen terug in orde