Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 17
  • Totaal: 17

how-to install cruise control / speed limiter optie voor 15€!

Gestart door fs1, 25 juni, 2007, 07:01

Vorige topic - Volgende topic

rookie

je hebt ook een airbag nodig met een ander stuur, je hebt de knopjes nodig en een kabeldoorvoer van stuur naar chassis.

Edwint

Het is toch niet alleen mogelijk met een ander stuur! Dat lukt je niet voor 15 euri zoals hier aangegeven staat.
Ik lees dat mensen ook vierknopjes bij hun alarmlichten bakje hebben verwerkt
En dat het zo ook werkt.
Dus iemand die dit gedaan enige tips zijn van harte welkom

rookie

Trust

Citaat van: Dreke op 05 mei, 2009, 06:27
Nee. Om het echt mooi te hebben moet je een stuur met knopjes aanschaffen en dat kost dan weer een smak geld. Heb nooit cruise control gehad dus ik mis het ook niet.
Een knopje voor de cruise in en uit te schakelen heb ik wel aangeschaft en daar schakel ik men led's mee in en uit.

op MP  staat een Lag II  stuur 
Advertentie 593027568    125 euro

DragonHeart69

Iemand die toevallig de foto's opnieuw kan posten ? zou wat duidelijker zijn. Bedankt

hvaneik

Mensen... Jullie vergeten een heeeel belangrijk puntje....

Alleen met het knopje van de cc / sl en de 4 besturingssysteem knopjes kom je er niet... Je moet ook de sensoren bij je pedalen hebben, bij mij miste de sensor van de koppelings pedaal en wilde daarom de cc niet werken. Heb van de sloop een sensor mee genomen,  en alles werkte weer...  Vreemde is alleen dat bij mijn vorige Laguna... Als ik de rem of koppeling intrapte dat het cc icoontje bleef branden, en bij mijn nieuwe Laguna is het zo dat als ik de rem of koppeling in trap dat het icoontje/lampje van de cc in eens weg is. Deze komt overigens wel weer terug met de snelheid in het geheugen als ik op de R toets druk of als ik hem opnieuw instel...

Verzonden vanaf mijn iBaksteen
een laguna is net een huis... je bent ook nooit klaar er mee