Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 630
  • Nieuwste: McIve72
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.468
  • Totaal topics: 10.386
  • Online vandaag: 490
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 13
  • Totaal: 13

Carminat Navigation 1 Navteq kaarten 2011-2012

Gestart door maartenb, 07 juni, 2011, 14:35

Vorige topic - Volgende topic

maartenb

Op de meeting waren er minimaal 2 Lagunarijders die op zoek waren naar recenter kaartmateriaal; vandaar dit topic nog maar eens omhoog werken.

Samenvatting:

• Het kaartmateriaal. Benelux staat er als 1 deel op; voor het downloaden van landen in meerdere delen kun je JDownloader gebruiken.
  • Wat instructies. Belangrijkste: CD's moeten in Mode2/Form1 formaat gebrand worden! Het programma ImgBurn is gratis en kan dit correct doen.
  • Voor de nieuwste firmware en andere wetenswaardigheden over Carminat Navitation 1, zie alhier. Je huidige firmware versie controleer je via Instellingen->Systeeminformatie->Configuratie.

Succes met branden; mocht je er niet uit komen, dan kan ik uiteraard even helpen.

john timmers

thanx m8
traffic.gif

stephan66

Hallo
Misschien domme vraag,maar ik ben in het bezit van een dvd van 2006 en wil dus graag een update.
Ben ik dan weer verplicht een dvd te hebben of kan er in de navigatie ook de cd's gebruikt worden? en dan per land afwisselen.

Stephan

fs1

dat kan niet nee, maar ook van de dvd versie is 2011-2012 beschikbaar op verschillende (torrent) websites)

Renier

Even wacht tot volgende maand, komt als het goed is DVD van 2012-2013 uit  !!

robert

Als die dan meteen ook in de nieuwsgroepen uitkomt zou helemaal fijn zijn  ;D

Renier

Iemand moet hem wel eerst aanschaffen a EUR199,- en zo vriendelijk zijn hem te delen  :D

Paul

Laat maar weten wanneer je hem gekocht hebt ;)
traffic.gif

Renier

Als jij m'n Laguna van klapspiegels voorziet krijg je van mij een DVD  ;D

Paul

traffic.gif

Renier

Handmatig door draaien aan een knop binnen in de auto ja  !!

stephan66

Citaat van: fs1 op 17 april, 2012, 18:16
dat kan niet nee, maar ook van de dvd versie is 2011-2012 beschikbaar op verschillende (torrent) websites)

Jammer,het zelf branden is geen optie want dan heb ik een dual layer nodig ivm de grootte van het bestand en helaas................... =sorry= die heb ik niet
Tenzij iemand mij wil helpen aan een dvd (uiteraard tegen betaling)
Het is de bedoeling dat ik in het weekend van 29-04 naar Parijs ga (lekker mijn nieuwe Laguna uitproberen =rij=) en als het zou kunnen dan had ik de dvd graag ervoor omdat het wegen netwerk rondom disney aangepast zijn en ik er een hotel geboekt die ik dan misschien moeilijk kan vinden.
PPPPPPPLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEE  help me ....... =thnx=

Renier

DL DVD haal je toch zo bij iedere Mediamarkt of Hema?  ???

stephan66

Misschien was mijn antwoord/vraag niet duidelijk genoeg
Sorry =sorry=
Ik kan natuurlijk wel een dual layer dvd halen maar dan kan ik die nog altijd niet branden want mijn brander kan geen dual layer branden >:(

Dus als iemand voor mij dit wil doen en opsturen ben ik zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer blij  =hi=