Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 32
  • Totaal: 32

Inlezen druksensoren bandensensoren Laguna 3

Gestart door rookie, 29 december, 2011, 19:47

Vorige topic - Volgende topic

rookie

Het inlezen van de druksensoren bandensensoren van een Renault Laguna 3 dient de druk in de band verhoogd te worden naar hoger dan 3,8 bar.
Wordt de druk in de band niet verhoogd, kunnen ze niet worden ingelezen/ worden ze niet gevonden door de UCH.

;D

Lagunainitiale

rookie

Ja, gelukt, maar de dealer is het niet gelukt  >:D

dzep

3.8 Bar, damn dat zijn stenen als je er mee gaat rijden. Rookie, hoe ben je er achter gekomen? proberen? zijn dit soort eastereggs normaal?

rookie

Ik had al een vermoeden, maar Iveje bevestigde het. Ik heb tig dealers gevraagd, maar geen allen wist het precies.

chris 911

als ik de bandendruk verhoog naar 3.8 bar ,dan zou ik de uch deze nieuwe sensoren ( nieuw setje velgen en sensoren ) aannemen ? maw , dan hoef ik niet naar de dealer te gaan om deze in te lezen . klopt dit ? , dan ik dat eens van de dagen proberen want nu heb ik een melding dat mijn sensoren ontbreken

rookie

bij een druk van 3,8 bar kan een renault dealer ze inlezen, dit gaat niet automatisch  >:D

Duupke (Ronald)

De dealer zet een onder- en een boventolerantie in de computer. Als een van die waardes is bereikt zal er een melding in het dashboard op gaan lichten...

rookie

heeft niets te maken met het inlezen van de sensoren.

chris 911

bedankt , dan gaan wij eens een bezoekje brengen aan de dealer