Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 29
  • Totaal: 29

Luidspreker parkeersensoren

Gestart door Hertogjan, 22 januari, 2012, 15:29

Vorige topic - Volgende topic

Hertogjan

Hallo iederéén,

Ik heb weer even een vraagje, er zijn hier al meerdere vragen gesteld hier over maar ik kan er nog niet zoveel mee, ik heb als net zoveel anderen een laag volume in de luidspreker van mijn parkeersensoren, nu waren er al wat antwoorden om de luidspreker naar voren te plaatsen.

En hier zit het probleem, ik kan de bekleding niet los krijgen van de wielkast zodat ik er bij kan, ik krijg het gewoon niet voormekaar.
Wel een klein gedeelte zeg maar van af het achterlicht krijg ik hem wel een beetje naar voren los, en vanaf het portier ook maar een klein stukje,maar niet van de wielkast waar de luidspreker zit.

In de stijl van de achterdeur zitten wel twee zwarte draden, zijn deze misschien van de luidsprekers.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Paul

Nee die draden zijn niet van de speaker.
Wat heb je allemaal losgehaald?

Lag-3.0-V6

K heb s gegoogled en t volume schijnt wel harder te kunnen, zal nog s kijken straks. Wellicht afhankelijk van bouwjr, zal ff zien. Mij ergerd het ook nogal..

Paul

9 van de 10 x staat hij op zijn hardst. En dat is veel te zacht.

Lag-3.0-V6

Vrdrie,  ;D , kom mensen, n versterker erop!! K heb t nog niet gevonden..

Ff gegoogeld weer en van n Renaultmonteur......hoop ik, werd vermeld dat er 3 volume's zijn. Zacht, middel, standaard, en hard. Met de clip in te regelen.....

Yes of shit??

Paul

Yes, en dat zijn er trouwens 4 ;)
Maar zi mijn vorige post

Lag-3.0-V6

??  ;) Zo zie je, altijd verschillen.

Ehhh, schiet me zo te buiten, komt er iemand op de 1e meeting met n clip?? Dat zou mooi zijn, kan hij gelijk wat bij verdienen!! Ha! :D

Nu ik t typ bedenk ik dat dat al gebeurd.... :-\

Paul

Ik heb wel een clip, maar geen goede accu voor mijn laptop, dus als iemand een aggregaat meeneemt? ;D

marxander

of even een omvormer scoren van 12volt naar 220 (150 watt), die heb ik ook in de auto en wordt vaak gebruikt.

Hertogjan

Aha je kan het volume dus wel verhogen met een clip ? wat houd dit in en hoe werkt dat en waar kan ik dat laten doen.

Trouwens de ene keer hoor je dat het wel kan en de andere keer weer niet, ik heb zelf een Laguna phase 2 initiale uit juli 2007 1.9 dci 130 pk.

Hertogjan

En ja wat ik heb losgehaald, de hele zijkant bij de wielkast,maar op de wielkast zit het muurvast.

lagunadriver

ik heb daar dus nooit last van gehad hé, zelf met de radio op normaal volume kon ik de speaker "verstaan" ::) :)

Gaan die speakers naar een tijd stuk waardoor ze minder duidelijk zijn?

Lag-3.0-V6

Wellicht staat de jouwe volgas!!

De mijne zijn gewoon armetierige piepjes, erg? neuhhh maar als t anders kan, graag! Gaan we mee aan de gang dus.. !!

Hertogjan

Ja idd, bij mij moet ik ook het volume van de radio helemaal uitzetten,  het word ook beter als ik een gedeelte van de bank naar voren klap en de afdekhoes openlaat.
Maar dat zit voor de kids niet zo fijn  ;D

bazzio

Verplaats die speaker gewoon naar voren (heb ik ook gedaan) en je kan gewoon de radio aanlaten.... ;)