Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 14
  • Totaal: 14

knipperende (of geen licht) display airco

Gestart door Laguna II GT Dci, 03 februari, 2006, 13:34

Vorige topic - Volgende topic

chrisd

Mede laguna rijders,

Het valt mij nu op (de klok is weer een uurtje terug) dat de verlichting van mijn clima display op halve kracht brand.Ook de verlichting van de rechterdraaiknop doet het niet.Als ik nu een beetje aan het display ga duwen en trekken, zie ik dat hij feller gaat branden en ook het lampje in de rechterdraaiknop brand dan even.
Het betreft een laguna 2 uit 2003.
Wie kan mijn op weg helpen of zegt, joh kom maar langs en dat fiksen wij even.

Alvast bedankt voor de reactie,s

Chris

Lagunainitiale

Dt is een bekend euvel binnenkort valt alle verlichting uit. Hier is een howto van op yuotube en dit forum zal even de link voor je zoeken.
traffic.giftraffic.gif

Lagunainitiale

traffic.giftraffic.gif

chrisd

Ola,

Het probleem met de verlichting is nu bij mijn laguna ook opgetreden.Dat verhaal van die soldeerbout snap ik wel.Maar hoe krijg ik zo simpel mogelijk het display eruit.
Ik hoor het wel....

Alvast bedankt voor uw aller reactie,s

Chris ::) ::)

Duupke (Ronald)

Asbak eruit halen.
Kaartlezer eruit klikken.
Airco display eruit klikken en de stekkers losmaken...

fs1

links en rechts onderaan de display de klemmetjes indrukken dan heb je em er zo uit, als je dat niet doet breek je gegarandeerd wat

chrisd

Ehhhhhhh.....inderdaad dan breekt er wat.Maar geen nood alles gaat weer keurig in elkaar.Dankzij dit Forum is het probleem nu opgelost.
Ik heb vanmiddag de boel open gehaald en de soldeerbout ter hand genomen.Was wel even spannend maar daar houd ik wel van!!!
Er branden nu zelfs weer lampjes waar ik het bestaan niet van wist.

Heren bedankt

chrisd

EHHHHH,

Heren, nu knippert af toe het ledlampje wat de rechterdraaiknop moet verlichten.Als ik een beetje rammel of een tikje geef doet hij het wel, maar hij valt later toch weer uit.Ik heb de boel nog eens opengehaald, maar ik zou niet weten wat te doen.Iemand een suggestie.....

Chris

Paul

traffic.gif

chrisd

Alle solderen, dat is een dagtaak....Iemand interesse

welnu ik laat er wel een kaarsje in branden.

Groet chris

fs1

enkel die led van nieuw soldeersel voorzien lijkt me een vet plan?

Moby40

De mijne net gerepareed! Drie weerstanden naast het display is het issue. Opnieuw solderen en terugbouwen volgens de topic op de site onderin.

Half uur werk en alles werkt weer.

Gr.,

Moby 40

fs1

half uur? :-p en euhm, ene weerstand is voldoende hoor :-)

iceman71

beste iedereen
ik ben nieuw hier en heb hetzelfde probleem met verlichting van unit , nu heb ik t gesoldeerd zoals jullie aangaven en t werkt , alleen branden de ledjes van de koud en warm icoontjes niet , moet ik deze apart solderen . alvast bedankt