Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

fs1

volgens mij geen risico's op die km stand, verre van, bedrijf in NL geen idee, maar as ge er zin in hebt en ge hebt nog geen voldoende aan uw 150pk en ge hebt het geld er voor over, dan moet ge dat zeker doen

knotty

chippen is zeker leuk, en 150 pk is ook maar niks hoor. dat kan zat hoger. ;D
ik weet dat er ergens een aantal topics over dit feit staan op dit forum.
kan al een stuk goedkoper dan 500,- ook.
en schadelijk is het zeker niet. chippen realiseert een meer optimale verbranding waardoor de motor eigenlijk beter loopt.
kan niet slecht zijn volgens mij.
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

knotty

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Mike

Dreke

Heb zelf volgende week een afspraak om men 2.2 dci te laten chippen. Kost 399 euro (+28pk en + 54NM). Mijn wagen heeft 103.000km gelopen en bij een goed onderhoud van de motor (op tijd smeren) kan het geen kwaad hebben ze me verteld.

Ed

Mooi he, die diesels..

Edu

Bedankt voor alle reacties, zal het allemaal voorleggen aan de rest hier,

Groeten

Edu

Mike

Vanmiddag ben ik in de buurt van s-Heerenberg, daar kost chippen 225 euro, ga toch een s kijken of het wat is dat bedrijf en wie weet laat ik het meteen doen!!

fs1

toch echt niet te doen he jij :-p maar ben wel heel benieuwd wat het moet geven voor die prijs

Rico

Ik hoor goede verhalen over Tunex,ik heb ook wl intresse maar maar ben alleen beetje huiverig voor mijn km stand heb nu 160000 gedraaid en weet niet of het nog goed is bij deze stand?

Hoeveel staat de jouwe Mike?

fs1

mike heeft al meer dan 220000 ;-)

Dreke

Citaat van: Rico op 19 februari, 2008, 12:16
,ik heb ook wl intresse maar maar ben alleen beetje huiverig voor mijn km stand heb nu 160000 gedraaid en weet niet of het nog goed is bij deze stand?

Zolang je motor altijd goed onderhouden is maakt het niks uit. Je kunt hem beter op deze km stand chippen dan op 0 km. Heb mijne gechipt op 100.000km.

Rico

Ik liet mij vanmorgen verleiden tot een stoplicht sprint met een Vw Bora Tdi 110Pk en werd er uit getrokken!!

Normaal laat ik mij niet zo snel verleiden maar was in de veronderstelling dat ik hem wel kon hebben(NIET DUS).

Nou zal de Bora wel wat minder wegen en zal daarom wel sneller geweest zijn,aan mijn schakelen lag het niet ik bleef tussen de 2500 en 3500 Rpm.

melcon

Ik weet niet welke motor je hebt rico, maar zelfs met de 105 pk 1.9
kun je een bora 110 pk makkelijk hebben, dingen gaan in 13 seconden naar de 100!

Mischien was ie gechipt naar 150 pk, dan zijn ze wat sneller.