Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

10-07-2011 meeting bree

Gestart door fs1, 10 juli, 2011, 17:59

Vorige topic - Volgende topic

duncs

Sorry jongens dat ik niet aanwezig was maar had de avond ervoor een vrijgezellenfeest gehad van een vriend (dus had ook nog niet mogen rijden ook  ;D )

rookie

Ik miste nog iemand, waar was je Chinoku +1 gast ???

Paul

Citaat van: V6Power op 11 juli, 2011, 17:54
@iedereen die via Eindhoven ging; was ik de enige die in de enige file (op dat moment) van heel Nederland stond onder Eindhoven? baalde er goed van. was maar 3 km file maar toch weer half uurke..

Ik had geluk.
Tomtom stuurde me helemaal binnendoor. net toen ik de snelweg op wilde draaien vanaf de parallelweg zag ik dat iedereen op de rem ging.
Ik ben tot leenderheide parallel gereden.

maartenb

Nee hoor Nick, wij hebben ook menig kilometertje file mogen meepakken  :-\ Kennelijk was Bospop net afgelopen, wat t/m Eindhoven dus drukte gaf. Verder noordelijke tussen Zaltbommel en Everdingen ook lang stilgestaan door een pittig ongeluk (had er eentje een one-eighty gedaan). Eindscore: 2,5 uur over 135 km.

Ook namens Marieke bedankt voor de gezelligheid, Ive voor de proefrit en Luc voor de versnaperingen!

viper

=tap=

jij ook bedankt voor te mogen rijden.

er zit meer in jou lagunatje dan je denkt :P want ik ben er bijna zeker van dat je de coupe had kunnen verslaan >:D

Eric

Jammer, ik had er wel bij willen zijn, de volgende dan maar.. Zag er gezellig uit !!
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

lagman

dat zag het niet eric

dat was het ook  whahah

en ik ben benieuw naar een close up van jou bk

groettolssss

Paul

@ive, maarten reed toch niet of vergis ik me.

Dreke

greenfrog

Citaat van: Paul op 12 juli, 2011, 07:23
@ive, maarten reed toch niet of vergis ik me.

Nee, klopt Paul; die andere new kid was ik die even van de verplaatste frietkot met zure saus terug mocht rijden naar de Aldi in Maarten zijn auto... En @Viper: uiteraard hadden we de coupe eruit kunnen trekken, alleen ben ik voorzichtig met andermans spullen, zeker toen ik er nog maar net 10 meter in had gereden :)

En ook ik heb in de heerlijke enige file van NL mogen staan wachten tot het in ogenschouw mogen nemen van een one eighty total loss gereden Ford Focus bij het tankstation... Denk dat ie een stuurfout heeft gemaakt bij het aanzien van een mooie Lag van een clublid  :P

@Rookie: ik heb trouwens nog geinformeerd voor de verzwaarde MAD vering voor mijn Lag Grand Tour, maar ook die kosten rond de 219,= euries ex. btw. Zit dan toch weer te denken om eventueel voor de hulpveren te gaan, maar weet het nog niet.

@Paul: ben benieuwd naar je bevindingen van de Clip!

Even nog twee foto's van mij:

traffic.gif

traffic.gif

En voor diegenen die nog willen weten waar het precies was:

https://picasaweb.google.com/GreenfrogR/LagunaMeetingAldiInBree?authuser=0&feat=directlink

Groeten,

Jan-Dirk

Paul

Haal hem er nu maar weer af dreke  ::)

Luc Turbo 2

viper

ja, ik wist dat maarten niet reed. Hihi.
;D

Knappe foto van paul. !! Lol

lagunadriver

mooie avatar paul :D

waren er eigenlijk ook twingo's ?

Luc Turbo 2

kijk eens goed op de foto's........

;D