Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 34
  • Totaal: 34

Advies aircoboer

Gestart door RMB, 23 maart, 2011, 16:17

Vorige topic - Volgende topic

rookie

Ik betaal nooit extra kosten. Is 1 keer vullen en reparatie kosten, het extra vullen komt voor rekening van de dealer.

ingmar89

Weet iemand nog een goed adres hiervoor in het noorden?

groeten

lagunadriver

ik ben naar een subaru dealer geweest ;D
werkt een familie lid

ingmar89

Wat ik ben al een keer ergens geweest waar ze zicht geen raad wisten dat de laguna maar 1 aansluiting heeft, en dat dat dan een hogedruk aansluiting is op de lagedruk leiding...

RMB

Van de week airco laten vullen (ook met een raar goedje) etc. Vandaag opeens een hoop geratel onder de motorkap  :(
Eén airco leiding leek wel bevroren! Volgende week terug naar aircoboer en hoop dan te kunnen zien waar het probleem ligt. Zit er natuurlijk niet op te wachten zo vlak voor de vakantie weer een smak geld uitgeven aan reparatie, maar ja, drie weken rondkachelen in Frankrijk zonder airco is ook niks.

Paul

1 leiding hoort flink koud te worden en de andere moet warm worden.

RMB

Wat is flink koud? Leiding was helemaal bevroren aan de buitenkant leek wel. Is dat normaal?

Paul

Hij mag net niet bevriezen. Flinke condens erop hoort wel zo.

RMB

Oké, dus dat is al een punt bij mij wat niet klopt, waar zou dit op duiden denk je Paul?

Paul

Misschien het filtertje/capilair verstopt.
Werkt hij wel goed??

RMB

Hij was leeg en er was geen druk,van de week laten vullen. Ook met een goedje, woensdag gaan ze kijken met speciale bril of er ergens een lek zit. komt nog wel koude lucht uit.

ingmar89

Bij te weinig koudemiddel kunnen de leidingen wel bevriezen inderdaad.