Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: Nikk
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.503
  • Totaal topics: 10.390
  • Online vandaag: 27
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 26
  • Totaal: 26

Vraag over mijn laguna

Gestart door Luc1f3r, 22 augustus, 2010, 10:58

Vorige topic - Volgende topic

melcon

Lagunainitiale

Bij de clio kwam soort gelijke storing door een slechte massa strip.

Luc1f3r

kan pas donderdag bij de garage terecht.
grappig zo, volgens mij rijdt ik nog geen 5 weken in mn nieuwe auto twv 7500 euro, t kietelt echt om even flink mn plaat uit te gaan bij die garage.
vanochtend in de auto, gaan mn waarschuwingslichten niet aan, sta ik op de oprit thuis, dan weer wel...moet die auto op de handrem staan daarvoor ofzo?
dit soort kleine gebreken moet ik toch echt even aankaarten bij de garage, ik heb er goed geld voor betaald, met half jaar garantie, vind ook dat ik op z'n minst recht heb op een eerlijke behandeling.

toch?

bedankt boys!

Lagunainitiale

Je gevarenlichten bleven niet aan staan? Ze doen het wel als je de knop vast houd? Dan is de knop stuk, komt vaker voor. Even de hoes bij de pook los trekken en dan kan je zo de gehele bovenkant van de middenconsole lostrekken en kan je de knop verwisselen. Tijdelijke oplossing: even tandenstoker ertussen als je hem naar beneden drukt en dan blijft ie aan.

melcon

Of gewoon van je garantie gebruik maken en de dealer een schop geven (niet letterlijk  :P)

fs1

knop is makkelijk en goeikoop te vervangen en is helaas een beetje gekend issue, maar blijft kleinigheidje

Rubberstreper

Eerst de dealer maar even de kans geven een antwoord te geven. Na aflevering komen wel vaker wat dingetjes aan het licht en die worden meestal (in mijn ervaring zelfs altijd) goed opgelost.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Luc1f3r

Na een tijdje afwezig geweest te zijn heb ik weer een vraag die niet in het boekje staat.
Laatste tijd heb ik last van erge ruis in de radio, dus alleen op de AM en FM, bij het wassen van de auto viel mij op (suf i know) dat ik helemaal geen antenne op mn auto heb, klopt dit?
heb het boekje hierop na geslagen maar kon zo 123 niets vinden hierover, ik blijf echter wel zitten met een vervelende frequentie zelfs op de meest toegankelijke zenders heb ik slechte ontvangst.

iemand ideeën?

groet

tim

fs1

de antenne zit in de achterruit helemaal achterste aan de rechtse kant

Lagunainitiale

In nederland heb je snel storing, tenzij de AF functie aanstaat. Zorg dat Af constant in beeld staat.

Luc1f3r

Citaat van: fs1 op 25 oktober, 2010, 12:10
de antenne zit in de achterruit helemaal achterste aan de rechtse kant

mm, met alle respect...ik kan m niet vinden.
had mn bril er nog ff bij opgezet, zit ie erin verwerkt of weggewerkt?

tim

fs1

erin verwerkt, ziet er net zo uit als je achterruitverwarming maar dan in de achterste zijruit rechts (bij een break, bij een berline weet ik het niet precies)

Laguna09

LOL, en ik maar denken dat er bij Renault goed over nagedacht is om in dat ruitje ook verwarming te doen zodat je goed in de dode hoek kunt kijken  ;D

RMB

Citaat van: Laguna37 op 01 november, 2010, 13:22
LOL, en ik maar denken dat er bij Renault goed over nagedacht is om in dat ruitje ook verwarming te doen zodat je goed in de dode hoek kunt kijken  ;D

Je bent vast niet de enige die dat denkt  ;D

Lagunainitiale

De HB heeft hem in de achterruit zitten.