Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 64
  • Totaal: 64

keycard & reader

Gestart door Kees.Laguna, 08 maart, 2007, 01:34

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Brandstof opvoerpomp?

Theo56

Geluid lijkt uit het dashboard te komen. Ik gok zelf op de kaartlezer zelf.

rookie

is het niet de ventilator onder/in de spiegel?

Theo56

Klinkt wel een beetje als een ventilator die iets aanloopt. Maar kennelijk is dit niet een typisch laguna-geluid?

viper

mijne maakt al lawaai als ik nog maar de deur open doe ;D

rookie

probeer het is te lokaliseren, mogelijk is het het motrotje in de spiegelkap.

sven

Ik heb bij de auto 2 keycards gekregen. 1 werkte prima en 1 zonder batterij. Batterijen Grundig knoopcellen bij conrad.nl CR1620 5stuks
voor 5 euro besteld. Werkt de openen knop niet. Ik ga deze morgen opsturen naar www.reparatiewinkel.nl
Ik zal het resultaat laten weten, en ook of de auto niet plotseling voor de deur verdwenen is  :o

traffic.gif
title="Click to load original image"

sven

Hoi, gisteren heb ik de keycard terug ontvangen. Werkt weer prima. Bij elkaar kost het dus: 35 Euro reparatie + 7 euro aangetekend verzenden + 10 euro voor het retour zenden. Totaal: 52 Euro. Je kunt natuurlijk ook de card brengen en halen. Scheelt weer 17 euro verzendkosten.
Even een afweging maken of je goed kan solderen(in mijn geval  ::) en hoe lang je denkt dat de card nog blijft leven na reparatie.
Mijn ervaring met deze shop is dus positief.

Citaat van: sven op 10 augustus, 2010, 23:02
Ik heb bij de auto 2 keycards gekregen. 1 werkte prima en 1 zonder batterij. Batterijen Grundig knoopcellen bij conrad.nl CR1620 5stuks
voor 5 euro besteld. Werkt de openen knop niet. Ik ga deze morgen opsturen naar www.reparatiewinkel.nl
Ik zal het resultaat laten weten, en ook of de auto niet plotseling voor de deur verdwenen is  :o

Duupke (Ronald)

Als je in eerste instantie minimaal €100,- in je knip houdt is het zeker de overweging waard om het eens te proberen.

Hou ons op de hoogte over je ervaringen met de gerepareerde kaart. !!

warlord

Misschien loont 't om 's een praatje te gaan maken met/bij dat bedrijf?? D'r rijden genoeg clubleden rond ::)

rookie

Ik koop gewoon een nieuwe, kost iets meer en hij is compleet nieuw.

dennis3101

Ik niet  ;)

Ben eergisteren weer lekker een uurtje van de straat geweest met mijn soldeerboutje,
mesje en tube secondelijm. Zo goei als nieuw weer  :D

Edit: leuke vriendin trouwens Rookie  ;D

V6Power

Citaat van: Theo56 op 01 augustus, 2010, 23:17
Klinkt wel een beetje als een ventilator die iets aanloopt. Maar kennelijk is dit niet een typisch laguna-geluid?

heb hetzelfde maar volgens mij zit het wel iets verder dan achter het dashboard.. lijkt me uit de richting van de motor te komen..

Paul

Vorige week ook 1 keycard gerepareerd.
Had nog een bakje met een stuk of 4 sloopkaarten liggen en daar heb ik 1 goede van gemaakt.
Alleen gisteren de kaart laten vallen en deed het niet meer. Connector van de batterij was van de print afgebroken   
Met wat friemelwerk toch nog kunnen repareren. :D

wzoetekouw

ben vorige week ook met mijn key kaart aan de gang gegaan...solderen van de cip en knopje ging goed...
maar ook de battery clip afgebroken kreeg hem niet meer goed

vandaag de nieuwe kaard laten inlezen en totaal prijs van 134 euro all in

jammer maar heb nu wel 1 goede en nog 1 die niet zo goed is...
die zal ik van de week open maken...

de dealer zei dat ik wel een gebruikte kaart bij hem weer in kan laten lezen....dus bedoel een goede van een andere auto

dus als er mensen zijn die een 2 knops kaart hebben liggen die goed is ...heb wel intresse
laguna  3 ph2 1.5 dci