Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.529
  • Totaal topics: 10.394
  • Online vandaag: 46
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 22
  • Totaal: 22

Nieuwe versie van TomTom Carminat

Gestart door gedoe, 17 november, 2009, 09:39

Vorige topic - Volgende topic

gedoe

Als je je tomtom Carminat (voor degenen die de nieuwe navigatie hebben, dus niet dvd carminat en niet cd carminat) cf kaartj er nu uithaalt en aan tomtom home koppelt dan kijg je een nieuwe versie van de tomtom software (8.4nogiets ipv 7.nogiets). Deze versie kan met IQ routes en geavanceerde rijstrook waarschuwing omgaan. Helaas ondersteund de kaart van de standaard laguna deze opties niet daar heb je een andere kaart voor nodig (die je zover ik kon zien nog niet in tomtom home kan kopen).

De nieuwe versie ziet er wel echt een stuk mooier uit.

viper

a zoo, beetje raar maarja, dan zal binnenkort wel een nieuwe kaart te verkrijgen zijn op tomtom home  ;)

hema

misskelly28

Weet er soms iemand of je de versie van duitsland/Oostenrijk op het kaartje bij dat van benelux kan kopiëren zonder het te moeten aankopen??
Vind het nogal dom om dat te kopen voor 1 keer,het is trouwens niet goedkoop.

fs1

dat kan :-) maar ge moet het wel erges kunne vinden én activeren dan

Rubberstreper

Ik heb wel ergens gelezen dat je de tomtominat kunt kraken en gedownloade kaarten erop kunt zetten. 'T is wel ff wat werk en je moet het even durven. Ik heb zelf niet zo'n ding dus experimenteren wordt lastig.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

misskelly28

Niemand die het kaartje heeft dan??
Dan is het gewoon kopiëren en eventueel kraken

fs1

ik heb het onlangs eens proberen uitzoeken, maar 't is niet evident... maar gij woont niet zover he, anders moet ge eens langskomen in sint-niklaas, dan kunnen we wat experimenteren ermee

misskelly28

Kunnen we idd wel eens proberen, zolang dat ik het maar heb tegen eind juli ist goe ;)

fs1

viper

De moment dat je het kaartje in je pc steekt gaat hij dat kaartje vergrendelen aan je wagen zodat je het ook niet kunt uitwisselen met iemand anders.

Of het te kraken is weet ik helemaal nog niet :-\

Rubberstreper

Is te kraken; check www.TTinternetclub.info
Je moet kijken in het forum onder autonavigatie. Wel even inloggen.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

misskelly28

oké kheb juist dat forum eens ff doorgelezen en lijkt me interressant maar het meeste dat ze zeggen begrijp ik de balle van kan er mij iemand helpen?? ;D

Rubberstreper

Mijn pa heeft een Megane III met een Tomtominat. Ik zal het bij hem eens proberen binnenkort. Kan even duren hoor!

fs1

heb daar gisteren ook eens zitten lezen, klinkt ingewikkeld, denk dat je er gewoon aan moet beginnen en dan zal wel 1 en ander duidelijk worden, ik wil nog steeds best helpen maar dan moet je eens tot in sint-niklaas komen natuurlijk