Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 15
  • Totaal: 15

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

NightPlayR

Mocht het Video verhaal een succes worden, dan wil ik zeker van dit aanbod gebruik maken.. :)
Met ze tweeën (En met iemand die het al gedaan heeft) werkt toch net iets makkelijker..

Als het video verhaal niks wordt, heb ik niet zoveel aan de aux-in, de MP3-cdtjes is voldoende voor mij.
Luister toch alleen maar radio  ;D, ben daar in tegen wel gek op Films :D

Waar woon je?

Citaat van: fs1 op 12 mei, 2010, 19:56
jongens, hoe een aux-in te maken op het systeem staat toch wel duidelijk uitgelegd lijkt me, ik spreek uit ervaring dat het zo lukt, als je twijfelt, mag je altij eens langskomen bij me, wel effe verwittigen dat ik de nodige spullen in huis haal dan

NightPlayR

Ja, doe ik al jaren. Tevens gewoon TV kijken.
Alleen kon dat niet meer in de lag
Is dat vreemd dan?  :o

Zonder gekheid
Ben ook regelmatig passagier in onze auto, en ik vind het wat voor mijn medereizigers voor de langere afstanden (Regelmatig in .DE)

knotty

ach valt wel mee, ik heb meer last van het feit dat ik niet weet hoe ik de bladzijde van de krant moet omslaan als ik een peukje aan het draaien ben... en probeer mijn koffie niet om te gooien...
ben dan blij dat ik automatische ruitenwissers heb hoor
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

Rubberstreper

ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

kds450

Hierbij dan de beloofde uitleg over het aansluiten van de video-interface bij een Renault DVD navigatie.
De bedoeling is dat je de 4 draden die het beeld opbouwen onderbreekt en de inteface er tussen zet. Deze 4 draden zijn voor: 1. massa, 2. kleur rood
3. kleur groen, 4. blauw . Met deze 3 kleuren wordt het beeld opgebouwd en werkt volgens het NTSC RGB systeem. Het video signaal dat je wilt aansluiten moet dus wel NTSC zijn, dus geen PAL! Bijna altijd kun je dit in het (video) apparaat omschakelen.  Tevens is er nog een 5e draad nodig voor de synchronisatie maar bij Renault is dit verwerkt in het groene signaal en hoeft dus niet aangesloten te worden, dit moet je op de interface aangeven door een schakelaar om te zetten.
traffic.giftraffic.gif
zo ziet de achterzijde van het scherm er uit, met één grote 24 polige connector.

traffic.gif
op deze stekker sluit je op nr. 24 het rode signaal aan
                             op nr. 23 het groene signaal
                             op nr. 22 het blauwe signaal
                             op nr. 9  het masaa signaal
traffic.gif
Het schema zoals bijgeleverd.

De rode stekkers ga ik nog solderen maar waren bedoeld om snel om te kunnen pluggen bij het uitzoeken van de kleuren.

kds450

Ik hoop dat de stekkker bij een Laguna dezefde is. Zoniet, dan ga ik even in de schema's kijken.
Ben benieuwd wie het eerste beeld heeft!

NightPlayR

Citaat van: kds450 op 22 april, 2010, 20:35
Hierbij dan de beloofde info, sorry voor de vertraging maar ik was druk,druk,druk.

Het bedrijf heet: Carvision   
                       Impact 34
                       6921 RZ  Duiven
                       026-3622022
                       info@carvision.nl

Ik heb betaald voor de interface  115.50  EXCL. BTW en voor de camera 89.25  EXCL. BTW.

Als jullie besluiten om dit te willen monteren dan zal ik een aansluitschema maken maar dan moet ik wel eerst de boel weer open maken.
Daarbij komt dat dit wel voor een Espace is maar het DVD systeem zit ook in de laguna.               

Als ik het goed heb, is het deze module he?
https://www.carvision.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=80&category_id=74&option=com_virtuemart&Itemnr1=211&Itemid=243

Geen 115,- euro meer :(

kds450

115,- was zoals ik schreef excl.btw, waarschijnlijk heb ik ook korting gekregen omdat ik via mijn werkgever besteld heb.
Misschien kun je ook wat korting bedingen.

NightPlayR

KDS450,

Zie PB,

Citaat van: kds450 op 20 mei, 2010, 19:44
115,- was zoals ik schreef excl.btw, waarschijnlijk heb ik ook korting gekregen omdat ik via mijn werkgever besteld heb.
Misschien kun je ook wat korting bedingen.

Boondock Saint

heb de link op een duits forum gevonden
cgi.ebay.de/...

traffic.gif
Citeerkompatibel mit:

Renault Radios
Tuner List
Tuner Update List
Cabasse Auditorium
Carminat 2+
Verbaut bei Renault, Avantime, Clio, Espace, Kangoo, Laguna, Megane, Megane Scenic, Safrane, Traffic, Twingo

fs1

dat toestel is totaal niet voor dit systeem