Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 15
  • Totaal: 15

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

NightPlayR

Citaat van: kds450 op 22 april, 2010, 20:35
Hierbij dan de beloofde info, sorry voor de vertraging maar ik was druk,druk,druk.

Het bedrijf heet: Carvision   
                       Impact 34
                       6921 RZ  Duiven
                       026-3622022
                       info@carvision.nl

Ik heb betaald voor de interface  115.50  EXCL. BTW en voor de camera 89.25  EXCL. BTW.

Als jullie besluiten om dit te willen monteren dan zal ik een aansluitschema maken maar dan moet ik wel eerst de boel weer open maken.
Daarbij komt dat dit wel voor een Espace is maar het DVD systeem zit ook in de laguna.               

Hier heb ik erg veel interesse in! Ben dus ook erg benieuwd op welke kabel kleuren ik het moet aansluiten!
Dus als je dit zou kunnen doen graag! Ik wil je ook wel even komen helpen met de boel weer openmaken, hoef je het niet alleen te doen! 2 zien en doen altijd meer als 1! :) mocht je niet al te ver weg wonen!

Dan bestel ik van de week zo'n unit! En dan kan ik gaan knutselen!

kds450

de boel open maken klinkt lang maar is slechts 5 minuten.  A.s. donderdag zal ik dit even doen en een paar foto's maken, het kan overigens wel zo zijn
dat bij een laguna de aansluitstekkers/draden weer anders zijn maar dat zien we dan wel weer. Ik beschik over alle schema's.
Je hebt toch wel een DVD navigatie?

NightPlayR

KDS450,

Ik heb het DVD Systeem :)
Zie foto,
traffic.gif

Dat zou super zijn! Ben erg benieuwd naar de foto's!
Als we die hebben, kan ik even schema's gaan bekijken!

Boondock Saint

kds450

Renier,

Op het RenaultForum staat ene "Zulch" die ook bezig was om een AUX aansluiting te maken bij zijn Espace. Aan de foto's te zien dezelfde stekker als bij mij.
Weet jij nog of het gelukt is? 

fs1

jongens, hoe een aux-in te maken op het systeem staat toch wel duidelijk uitgelegd lijkt me, ik spreek uit ervaring dat het zo lukt, als je twijfelt, mag je altij eens langskomen bij me, wel effe verwittigen dat ik de nodige spullen in huis haal dan

kds450

Bij een espace zit het net even anders, daar zit geen vrije plaats voor de gele stekker.

fs1

't is hier dan ook eeen laguna forum he :-p is trouwens wel raar want de hele uitleg en methode heb ik gepikt vaan een espace verhaal...

heb je een foto dan van hoe de situatie eruit ziet achteraan op de versterker in de espace?

***als ik het goed begrijp heb jij wel al een video adapter in gang gekregen maar een aux voor geluid niet?

kds450

De video adapter heb ik in eerste instantie gemonteerd voor de achteruitrijcamera. Bij ontvangst bleek er nog een 2e video ingang aanwezig,
om deze te gebruiken moest er ook geluid bijkomen dus daarom pas later met de AUX aan de gang gegaan.
traffic.gif

fs1

voor mij nogal onduidelijk aangezien ik niet bekend met de die stekker, kan je foto van de voorkant tonen en ook foto van waar die stekker ingeplugd moet zitten?

kds450

Deze stekker zit op dezelfde plaats als waar jullie nu de gele,blauwe en groene stekkers naast elkaar hebben zitten.  De grote vraag was of het
aansluitschema hetzelfde was! het gevaar om de unit te beschadigen wilde ik niet mee gokken. Gerrit kreeg het overigens ook niet voor elkaar.
Maar inmiddels werkt nu dus wel.

fs1

Citaat van: kds450 op 12 mei, 2010, 21:08
Maar inmiddels werkt nu dus wel.
bij jou of bij gerrit? pinout zou identiek moeten zijn

kds450

klopt pinout bleek hetzelfde, bij mij werkt het inmidels.

fs1

Citaat van: kds450 op 12 mei, 2010, 18:32
Weet jij nog of het gelukt is? 
onduidelijke posts...

wat is dan de bedoeling van die vraag? het leek uit je hele uitleg dat je zelf nog op zoek was naar een oplossing

kds450

Sorry, maar ik vroeg mij alleen af of iemand anders het met deze stekker ook voor elkaar had gekregen.

Morgen zal ik het aansluitschema van de video adapter doorgeven met foto's.