Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 44
  • Totaal: 45
  • bnijp

Raar airco geluid

Gestart door Mike, 26 maart, 2007, 07:58

Vorige topic - Volgende topic

knotty

Citaat van: knotty op 14 april, 2007, 15:16
mannetje via mijn "stage" plek doet het voor ?50,-? :Dmaar daar weet meneer F. iscus niks vanaf

mannetje geweest, bijgevuld, aangezet en ........ sssssshhhhhhhhhhhhhhhtttttttttttttttt .... lek.
gaat binnenkort op druk, en dan kijken waar het zit.
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fabio

oke wel een oorzaakdas wel rustgevend(en geen pomp)

Mike

nou hoop ik niet dat net als bij mij je pomp kapot is want die kost 657 ex BTW bij de dealer...

fs1

en kunt ge die pomp niet erges anders krijgen ofzo? bij holtrop bijvoorbeeld ;-)

Mike

Ik he al diverse sloperijen afgebeld maar die dingen zijn bijna niet te pakken te krijgen.
Als een renault dealer een airco pomp vervangt word de oude gereviseerd en gaat zo weer de verkoop in......
Om dus ene goede 2e hands te pakken te krijgen is heeel moeilijk, dingen zijn gewoon veel geld waard!

knotty

ach, met mijn geluk, ga ik deze zomer zonder airco door het leven, want die 600+ euries die heb ik nu ff niet
traffic.gif

Mike

Vertel mij wat.....ik zat gisteren en eergisteren al te stikken van de hitte, dus ik voel met je mee Jeroen!!!

fs1

pomp
net gevonden op marktplaats! klikke klikke klikke!

knotty

;D
ha, kijk eens goed op dat groene plaatje. dat gas "r134".
kom er vanmiddag achter dat we dat gas in de loods hebben staan in 200liter cilinders.
zouden ze er ??ntje van missen???  ;)
traffic.gif

fs1

snap et nie, ik heb der geen verstand van ;-) niet het goeie gas?

Mike

Als je op "bekijk alle advertenties van de adverteerder" klikt bij marktplaats dan zie je dat hij steeds dezelfde foto gebruikt voor alle type auto's.
Heb m een mail gestuurd,nu ff afwachten.

fs1

fabio

r134 is een koelmiddel en is een vervanger voor freon wat niet meer mag

fs1

dan is alles in orde :-) komt me bekend voor dat verhaal, mn R19 deed het nog met freon :-)

Mike

Net een hele discussie gehad met Stam Amersfoort, krijg 10% korting als ik daar de aircopom laat maken, kost daar ? 1100 - 10% = ? 1000,00 dat vond ik iets teveel geld, na lang wikken en wegen wilde hij me 15% korting geven maar ook daar ben ik niet mee accoord gegaan!
Geld terug kreeg ik ook niet en hij wilde ook niet delen in de kosten als ik het ergens anders zou laten maken.

Wat ik wel kan doen is zelf een airco pomp kopen en deze door renault eronder laten zetten en afvullen, die zou normaliter ? 260,00 kosten en ik krijg dan 15% korting en hoef ik dus "maar" ? 221,00 te betalen.
Als ik voor 200 een aircopomp kan krijgen ben ik ? 450,00 kwijt, nog altijd goedkoper dan de 600die ik ergens anders moet betalen.
Zaterdag maar ff verder kijken bij Knotty en dan beslissen.

Hou jullie op de hoogte.