Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

reparatie sleutelkaart

Gestart door zubbuk, 05 april, 2010, 12:39

Vorige topic - Volgende topic

zubbuk

(weet niet of ik hier in de juiste hoek zit).

nou beste lui,

heb weer een nieuw probleem met me lagunatje. de sleutelkaart die is dus van binnen kapot. de knop om te openen die doet het gewoon, maar de knop om te sluiten niet. en ik hoor iets rammelen in de sleutel, dus waarschijnlijk is iets losgegaan/kapot gegaan.

nu heb ik ff hier op het forum goed rond gezocht. en kwam diverse topics tegen over dit probleem en over het repareren ervan. ik ben alleen niet zo technisch en solderen kan ik al helemaal niet. mijn vraag is zijn er mensen die dit voor me kunnen doen?

want als ik op het forum de prijzen van een nieuwe kaart lees, dan wordt je daar ook niet echt vrolijk van.

ik kom zelf uit dordrecht. dus als er mensen die in de buurt zitten. en die het kunnen en willen doen, hoor ik het graag.

Paul

Stuur een pm naar Fs1, misschien kan hij je helpen.

JPM

Bij mij zijn alletwee de kaarten stuk de ene open en de ander dicht, 2 nieuwe kaarten á €125 + inleren €55, effe 305 Euries.

zubbuk

ja dat bedoel. is dus toch een dure grap.

ik heb hem uit elkaar gehaald. beetje slordig maarja. en ik zag dat het knopje van de uitknop van de printplaat af is.
als ik hem erop leg, en erop druk dan doet die het gewoon. dus misschien lukt het met seconde lijm.

JPM

Toch denk ik dat je ff moet solderen, een miniscuul klusje.

rookie

ik vind het nog steedts iets raars dat mensen dit doen, voor 100 euro heb je een nieuwe sleutel, met inlezen erbij kom je op 25 euro extra, en voor 35 euro wordt een kapotte sleutel gemaakt. Je stuurt het op na het bedrijf, en je krijgt hem gemaakt terug, maar je weet niet wat er allemaal tussentijds kan gebeuren, misschien is de kaart kwijt, je adres staat erbij en weg auto. Vertel dat de verzekeringsmaatschappij eens.

Ik zou hem altijd zelf brengen en erop wachten. Persoonlijk zijn er veel meer mogelijkheden om geld te besparen dan deze 90 euro

rookie

dan wil je niet weten wat door de receptie wordt ondertekend en naderhand echt weg is. Tussen Receptie en onze automatiseringsafdeling is het 30 meter lopen, elke keer weer raak, desktops en laptops die verdwijnen. Dit komt omdat de post laat is, iemand wordt gebeld en vergeet het op te halen, 's avonds ligt het er nog en weg is het de volgende ochtend om 7:30.

fs1

jij bent wel erg negatief ingesteld over de post edwin... ik verkoop massa's dingen via het internet, en koop ook, en ik moet zeggen de gevallen dat er op dat vlak al eens iets mis is gelopen kan ik toch wel op 1 vinger tellen ;-) (om het aantal transacties te tellen kom je met 30 man niet toe als je op vingers telt :-p)

knotty

ligt aan edwin en zijn criminele omgeving bart ;)

maar ik ben het wel met hem eens, je keycard van je auto met adres waar dat ding veel staat opsturen.....
via de postbus van mijn werk zou ik het nog eens wagen.

Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

fs1

je kan natuurlijk altijd zelf in de auto springen

V6Power

rookie

Post komt wel aan, maar intern verdwijnen wel eens zaken, bij mij boormachines, schroevendraaiers etc.

woujo87

Heb ook toevallig mijn kaartje stuk gehad van het weekend, even openmaken met stanley-mesje, schakelaartje met veel geduld vastsolderen en dichtmaken met secondelijm, werkt weer prima! !!

W ^-^