Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: Nikk
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.503
  • Totaal topics: 10.390
  • Online vandaag: 43
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 21
  • Totaal: 21

Raar airco geluid

Gestart door Mike, 26 maart, 2007, 07:58

Vorige topic - Volgende topic

fabio

suc6 met dit gevecht

knotty

ik ga morgen eens ff kijken waar ik wat moet meten.
heb nu wel die dialogys cd's weten te instaleren, maar kan het nog steeds niet vinden. ik weet ook niet hoe ik moet zoeken. maar goed.
morgen ga ik toch weer sleutelen, dat zullen die jongens wel weten dan
arnold: als het in die 2 dingen zit, wat zijn dan de gevolgen? qua reparaties enzo
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Arnold

Ook wil wel eens de bedrading afbreken vlak bij de pomp daar maakt ie een scherpe bocht.

Mike

Wat heb jij dan met je airco Knotty?

knotty

hij koelt niet blaast alleen
traffic.gif

fabio

lijkt er iidd op dat de pomp niks doet

Mike

Bij mijn auto voel je het heel erg als de pomp aan slaat, je voelt het motor vermogen minder worden.
Als je dit niet voelt dan ben ik ook bang dat je pomp kapot is, dan zit je in hetzelfde schuitje als mij!

knotty

nou vanmorgen even bij de dealer langs geweest, voor de "drive-in" service:
jongens kunnen jullie misschien even aanwijzen waar die pomp zit en waar ik dingetjes kan meten?
receptionist: de airco is leeg, zal wel lek zijn. moeten we even naar kijken.
knot: nee, ik wil alleen maar dat jullie me even aanwijzen om welk ding het gaat dan kan ik zelf ff dingetjes na meten.
receptionist: wat wil je meten dan?
knot: of de pomp het doet of een pulse krijgt.
receptionist: nee hoor meneer das niet nodig, het koelgas zal wel op zijn. dat moet opnieuwe gevuld worden. maar dat kan nnu niet want er is niemand die verstand heeeft van een airco op dit moment.
knot: allemaal prima maar ik zou het toch graag even willen weten waar ik moet meten., of misschien kunnen jullie dat ff snel voor me doen. lijkt me niet zo moeilijk om daar even 2 minuutjes voor uit te trekken.
receptionist: momentje even vragen.......
receptionist: nou meneer we willen wel even meten, wat is uw kenteken?
knot: waar heeft u mijn kenteken voor nodig?
receptionist: nou als u daar even een bakkie koffie neemt, dan kijken de jongens even en dan maak ik vast de rekeningh op, en daar heb ik uw kenteken voor nodig.
knot: :o? :-\ :'( ::) :o
en terwijl ik hoofdschuddend weg liep, wist ik dat renault dealer "van gorp" nog niet was benaderd door het hoofd kwaliteit en service van renault nederland.
Renault dealer van gorp in rotterdam en spijkenisse, als je de kans hebt, pak dan de eerste de beste andere dealer want van gorp SUCKS!!!

ben ik nou gek of zijn zij het?
geld vragen om twee dingetjes op 2 contactjes te houden, wat nog geeen 2 minuten werk is?
of zie ik het nou helemaal verkeerd

vervelend is wel dat de garage waar ik sinds kort kom klussen, ook direct zei dat het koelgas op was. nou ja dat zou misschien kunnen, maar ik was toch geneigd om arnold te geloven.
traffic.gif

Mike

Dat heb jij weer, jij hebt ook echt veel geluk met dealers.
Bijvullen heb ikmlaten doen voor 153 euro dus hoop voor je dat dat het is.

knotty

mannetje via mijn "stage" plek doet het voor ?50,-  :Dmaar daar weet meneer F. iscus niks vanaf
traffic.gif

Mike

Vandaag ben ik terug gebeld door renault dealer Stam, volgens hem had ik geen garantie aangezien er op de verkoop nota staat : Deze auto wordt u geleverd zonder garantie!. Ben ik met hem eens maar vertelde hem meteen dat er dan op moet staan "geen Bovag garantie" als dat er niet staat heb ik WEL Bovag garantie waar hij zich aan moet houden.
Dit wil hij nog steeds niet, aangezien de auto voor handels prijzen weg is gegaan volgens hem, ik meteen erover heen, maar op u site stond hij zonder garante maar incl
6 maanden bovag garantie.

Heb hem verteld dat ik dan de bovag in de arm zou nemen om mijn gelijk te halen,hij durft de strijd met de Bovag wel aan zegt hij aangezien hij in zijn recht staat, maar hij gaat toch nog even voor de advertentie kijken zoals hij toen op Internet stond.
Helaas voor hem heb ik nog een Koop offerte waar niks in staat over Geen Garantie!!!

Hij gaat het nu weer uitzoeken en met zijn baas praten wat hij moet doen, ik heb hem inmiddels een kleine handreiking gedaan om een klein deel van de kosten te betalen om de airco te repareren, ik ga dus afwachten hoe dit verder gaat, maandag belt hij me weer!

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte!!

fs1

fabio

mike : dealer    1:0

knotty

Citaat van: Mike op 14 april, 2007, 15:05
Dat heb jij weer, jij hebt ook echt veel geluk met dealers.
Bijvullen heb ikmlaten doen voor 153 euro dus hoop voor je dat dat het is.

ja je zou toch zeggen dat ze hiervan leren,
en een beetje meer service gaan verlenen aan laguna bezitters.

ooh en mike...? reactie pagina 31-40 2e reactie...
en voor de rest... ge ziet dat ik nie lieg he..
reactie pagina 1-10(kan zijn dat hij ??n pagina is opgeschoven) ik zal even citeren:
"Heb 2 jaar lang ellende gehad met een Senic.
Elektronica moeten ze maar aan Aziaten overlaten. Veel ellende gehad met een steeds leeglopende linkerachterband. [size=12pt]Chef monteur bij van Gorp uiteindelijk (na 8 x terug te zijn geweest) zelf gekeken. Had in zijn 25 jarige loopbaan dit nog nooit meegemaakt...........een lekke velg![/size]
Heb nu een Nissan Qashquai gekocht. Hoop op een betere auto.

wim - rotterdam - 10/04/07 - 15:26:26 "einde

ze hebben dus 8 keer nodig 8 om te constateren dat de velg lek is.
traffic.gif

fs1

sterk... ben ooit met mn pa zn alu velgen naar ons gewoon bandencenter geweest en die hadden dat direct gezien, gewoon wat opgeschuurd enzo, band er terug op, nooit meer probs gehad met dat wiel...