Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

22 september, 2025, 20:18

Log in met gebruikersnaam, wachtwoord en sessie lengte

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.453
  • Totaal topics: 10.384
  • Online vandaag: 35
  • Online ooit: 383 (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online

Navteq Kaarten Europa 2009-2010 cd's (voor Carminat cd Navigatie)

Gestart door DennisKruitwagen, 20 januari, 2010, 18:11

Vorige topic - Volgende topic

Bobby

Even een bedankje voor de bestanden, heb Benelux gedownload en gebrand op 10x. Doet het perfect!
Nogmaals thanx!

Bobby

Raymond32

Ik ga de benelux ook downloaden ....maar....... nu het branden ......ik lees hier allemaal diverse brandprogramma's hoe ga ik te werk ?? het liefst stap voor stap hahaha wat dat betreft ben ik een leek !!

Alvast bedankt !!

Raymond32

oh ja .......moet ik dat bestand op een cd of dvd branden ??? echt geen flauw idee ......

knotty

aangezien dit een file is bestemd voor de cd-navigatie van renault, zou ik het dus ook op een cd branden..

zoek ff met google naar "imgburn" zeer simpel programmaatje... alles wijst voor zich
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

Edward

Dit soort cd's niet al te snel branden, dus ImgBurn of Alcohol 120% gebruiken.

Bij voorkeur niet met Nero doen, want die pakt als laagste snelheid gerust 8x en das eigenlijk te snel.
Ik brand m'n Wii spellen op 4x, alleen omdat m'n brander geen 2.4 wil doen, wat geadviseerd wordt. En heb ook wel eens navigatiecd's gebrand voor een VDO Dayton systeem en ook daar werd een lage snelheid geadviseerd.

Een programma als Nero is prima voor een Audio CD of DVD image, maar voor dit soort dingen kan het zijn dat je schijfjes die te snel gebrand zijn niet goed werken in je navigatiesysteem.

Duupke (Ronald)

Dennis,

Bedankt voor de diverse links. !!

Benelux 2009/2010 draait perfect...   ;D

fs1

heb ze ondertussen ook werkend gekregen, al succesvol getest in opel vectra en renault espace en laguna

red-devil

als het mee zit heb ik het morgen op de news groepen staan

dan zal ik hier wel een nzb neer zetten

DennisKruitwagen

Citaat van: red-devil op 25 februari, 2010, 08:01
als het mee zit heb ik het morgen op de news groepen staan

dan zal ik hier wel een nzb neer zetten

Zo gauw als jij ze hier post zal ik jouw links ook wel in de startpost zetten oke?

red-devil

hij is nu bezig

weet niet of het goed gaat eerste x dat ik dit doe maar we zullen zien

mvg dennis

fs1

2 zaken; benelux cd'tjes die brand werken altijd ongeacht hoe snel gebrand, maar in dezelfde renault wagens heb ik nog nooit 1 van de andere cd's werkend gehad, wel in een opel vectra, daar werkten ze allemaal zonder probleem...

ik heb ondertussen ook de v29 voor de dvd systemen binnen, die moet op dual layer dvd's gebrand worden, ga ik volgende week laten testen door Dré in z'n phase 2

oscar

alvast hartelijk bedankt ben hem nu aan het downdingesen

oscar

updingesen downdingsen updatteren zal mij een zorg zijn zolang het maar werkt hahahahaha O0

SMF spam blocked by CleanTalk