Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 58
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 37
  • Totaal: 37

keycard & reader

Gestart door Kees.Laguna, 08 maart, 2007, 01:34

Vorige topic - Volgende topic

Duupke (Ronald)

Maar jij leert de kaart zelf in. ;)

viper

dat kan hij enkel als hij een code heeft en binnenkort gaat dat zelfs niet meer :-\

rookie

wat gaat er nu weer veranderen?

viper

ze hebben nu met de nieuw versie van de clip het zo gedaan dat je altijd je token moet gebruiken om kaarten in te lezen.

Dynamique

Even een topic weer een schop omhoog geven.

Ik vond een website van een bedrijfje dat de keycard kan repareren voor 35 euro. Misschien heeft iemand er iets aan.

https://www.reparatiewinkel.nl/

Lagunainitiale

Daar haal ik altijd de lampjes voor in de schakelaars van de lag.

duncs

Het openen van een keycard is geen probeem gewoon voorzichtig met een scherp stanleymes en een plattte schroevendraaier in het dieper gelegen randje snijden.
Let wel op de vingers,zo'n stanleymes is ook echt scherp!
gr's duncan

viper

ik heb het nog nooit geprobeerd en zo blijft het ook  >:D

rookie

jongens, wat kost nu een kaart. Je ligt een ding te repareren wat met inlezen ongeveer 150 euro kost. Terwijl je klaagt als iets echt duur is, en dan niet over de prijs praat of diverse offertes vraagt. Bel gewoon een dealer, kan iemand zoiets aanleveren met inlezen voor 150 euro of minder, gewoon doen. Zo'n reparatie werkt niet goed, de sleutel blijft een probleem zijn.

Mijn vraag is altijd, hoe gaan zulke dingen nu kapot. Ja, dat ligt aan het product of .... Stop die dingen nu niet in een broekzak en ga er nu eens niet op zitten.

viper

Citaat van: rookie op 17 januari, 2010, 16:58
Mijn vraag is altijd, hoe gaan zulke dingen nu kapot. Ja, dat ligt aan het product of .... Stop die dingen nu niet in een broekzak en ga er nu eens niet op zitten.

*eens*

het is nog altijd geen bankkaart he (trouwens, die gaat ook stuk na een tijdje)

doe zoals ik, gewoon in je broekzak. Als je een handfree hebt, tegenover je gsm dan en heb je een gewone kaart dan mag je die zelfs bij je gsm steken maarja. Het is en blijft maar een dun printplaatje wat heel gevoelig is voor plooien en daardoor ook breuken.

Ik moet heel eerlijk zijn, de allereerste kaarten (periode 2001, 2002) was het nog een splinternieuw systeem en was het heel gevoelig maar de jaren die daarop volgde kan dit toch amper stuk gaan als je er een beetje zorg voor draagt. (en nu heb ik het niet over schakelaartjes die inwendig loskomen of dergelijk want dit is puur door het gebruik ervan en valt bij mij onder slijtage)

rookie

ik zou hem gewoon om je nek hangen, gebeurt er niets mee.  ;)

viper

duncs

Ik heb eerst geprobeerd de kaart te repareren maar met mijn soldeerkunsten is de kaart dus helemaal kapot :-[.
Nu heb ik een nieuwe besteld en kost met inlezen ong. 150e.
maar door met een stanleymes te snijden heb je gewoon geen braaksporen(dit is dus voor mensen die wel goed kunnen solderen) en kun je de kaart gewoon weer lijmen.
Ik probeer het eerst altijd te maken voor dat ik het nieuw bestel,kapot is het toch al.
gr's duncan

Duupke (Ronald)

That's the spirit. !!

Erger dan kapot kan toch niet...   ;D

duncs

jawel hoor ;D
Als ik het niet meer kan maken dan zal hoogst waarschijnlijk niemand meer kunnen vooral met printplaatjes ;)