Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.531
  • Totaal topics: 10.395
  • Online vandaag: 32
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

climate controle

Gestart door Eriks Laguna, 30 november, 2009, 08:43

Vorige topic - Volgende topic

Eriks Laguna

@ Rookie: als ik het een beetje naloop (best lastig als je geen idee hebt waar je naar op zoek bent)
lijkt het erop dat de weerstand (lijkt me de regelaar voor de warmte) en de kachel het niet zijn.
Dit aangezien je wel voelde dat er aanvoer was van warme en koude lucht aanvoer als ik de temp
onder de 14 graden had staan. Alleen de ventilator deed niets waardoor geen circulatie meer was.

@ andere forumleden:

ik heb mijn laguna met lichte schade gekocht bij de dealer. Als ik zo op het forum de prachtige Laguna's zie
wil ik graag mijn Laguna laten bijwerken en zal wellicht opnieuw gespoten moeten worden.

Heeft iemand een adresje die voor een zacht prijsje dit kan doen in de regio Noord-Holland (Waterland)?

Alvast dank voor de reactie(s)

Erik

viper

Erik,

Rookie bedoeld eigenlijk de ventilator en de weerstand (deze is niet de regelaar van de warmte maar van de ventilatorsnelheid)

Dreke

Citaat van: viper op 03 december, 2009, 18:57
Dus Dreke, nu moet ik er wel achter zoeke aangezien jij hetzelfde probleem hebt  ;D
En Ive, heb je het probleem al gevonden? Deze ochtend werkte de verwarming weer niet, auto stilgelegd, terug gestart en het probleem was opgelost.

viper

Nee Dreke sorry ma raar maar waar, mijne deed de laatste tijd ni meer lastig  :-\

Mijn grote probleem is dat ik dit enkel voor krijg als ik ver van m'n werk af ben om iets te controleren en 50 km in de koude rijden is ook ni bepaald een lachertje.

Ma ik ga een beetje materiaal mee naar huis pakke zoda ik tijdens de vakantie een paar controles kan doen als ik het nog eens voor heb.

viper

Dreke, volgende week ga ik er eens serieus achter zoeke he ! ! ! !

Ik heb gistere van hier tot in Hasselt gereden zonder blazer en da was de druppel. >:D