Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 14
  • Totaal: 14

keycard & reader

Gestart door Kees.Laguna, 08 maart, 2007, 01:34

Vorige topic - Volgende topic

goofster

zo ff een ronaldje uitgevoerd
moet zeggen
ben niet technisch
maar zelfs mij is het zo in het donker gelukt
wel ff opletten dat je geen lipjes breekt ???
de lange lips onder de kaart zaten er ook bij mij nog in echter
als je goed keek zag je een mooi kuiltje ingeschuurd,
oftewel gelijk maar ff handig met tyrap op 2 palletjes.
kaart gaat er weer een stuk vaster in en startknop doet het weer met een klein tikje =tap=
bij inzetten gelijk weer ff veer gespannen van sigaretten klepje (was ook weggeschoten)
kwam er nu aleen achter dat ik geen lichtje in mijn aansteker heb
ik voel weer een klusje aankoomen =fix=

Appelsien

hehe goofster, wel grappig dat toen ik een aantal maanden geleden dezelfde reparatie uitvoerde, er OOK achterkwam dat de veer van mn asbak niet goed zat :D Het lampje van mn asbak heeft het ook nog nooit gedaan. Ben nog een keer van plan om alle interieurlichtjes in knopjes ed te vervangen door ledjes, dan komt die asbak ook aan de beurt.
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)

Duupke (Ronald)

Duupke (Ronald)

Ik hoorde vanochtend dat de drieknopskaarten niet meer te bestellen zijn bij de dealer??

Ook de levertijd schijnt nog steeds erg lang te zijn...

rookie

viper

nog niks van gehoord in ieder geval

V6Power

kan je een batterij van de keycard zomaar vervangen zonder gevolgen? klopt het tevens als je op het knopje drukt en het lampje op de keycard brand rood dat de batterij op is?  me auto gaat niet meer op slot :D

fs1

batterij kan je zomaar vervangen zonder gevolgen, volgens mij moet het lampje op de kaart altijd rood branden als je op eenders welke knop drukt, als je je wagen niet meer op slot krijgt met de kaart is wss het knopje intern los gekomen, is kwestie van terug te solderen

V6Power

is niet gewoon de batterij op?

fs1

dan zou het openen ook niet meer lukken lijkt me

Appelsien

Batterij kan je er zo uithalen en een nieuwe instoppen (batterijtype CR1620). Zoals fs1 al zegt, licht het lampje op als je een toets indrukt. Het is zeg maar een controlelampje dat je toets een signaal uitzendt. Als je lampje dus wel rood brandt bij 't op slot doen, maar je auto gaat niet op slot, dan zou ik het probleem bij de ontvangen gaan zoeken (is toch de kaartlezer?)
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)

V6Power

iedereen bedankt voor de reacties! Ondanks dat het lampje wel aanging bij aanraking van de knop, heeft een nieuwe batterij toch het euvel verholpen. Ik denk dat de batterij simpelweg te zwak was om het signaal uit te zenden.

Aaron

Nieuwe keycard bij Munsterhuis Enschede 125 € icl inlezen.
Viel allersinds mee dus.

netraam

Citaat van: Aaron op 05 december, 2009, 22:31
Nieuwe keycard bij Munsterhuis Enschede 125 € icl inlezen.

Een 2- of een 3 knops kaart?

Aaron