Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 27
  • Totaal: 27

How To: Luidspreker parkeersensoren voorin plaatsen.

Gestart door Hertogjan, 18 maart, 2012, 09:18

Vorige topic - Volgende topic

Hertogjan

Voor de liefhebbers heb ik een kleine How to gemaakt om de speaker van de parkeersensoren naar voren te plaatsen.

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

traffic.gif traffic.gif

joled

;D Super!!! hoe duidelijk wil je het hebben...   =thnx= voor de genomen moeite !!

Hertogjan

Ja graag gedaan...helaas had ik vergeten om foto's te maken toen ik zelf bezig was om de speaker te verplaatsen, dus ik heb het maar op deze manier gedaan.
Ik hoop dat het voor de meesten zo duidelijk genoeg is.

Lag-3.0-V6

;) Nou.dat kan niet missen, t gaat bijna vanzelf!

Thnxx, binnenkort s hobbyen.

viper

BryanK

Kijk daar wordt ik blij van. Die speaker is idd soms lastig te horen boven de radio uit.  !! !! Weer een project erbij  ;D

Lag-3.0-V6

;) K had de bekleding los, is t ook al veel beter, inbouwen in de bekleding achter......k laat t weten.. =fix=

Ofwel, mislukt, maakt nix uit.

Alla hertoghjan, naar voren dus..... ;)

ronnie73

Was mij ook al opgevallen dat het slecht te horen was. Ik ga hier ook is even wat aan doen. Bedankt!
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85) traffic.gif

ronnie73

@Hertogjan    Super oplossing, gisteren ook het speakertje naar voren gebracht, veeeeeel beter te horen  !! !!
Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85) traffic.gif

DaBuzzzzz

Politesse

TOP! Bij mij ook gedaan en nooit een foto repo van gemaakt  :(

Ik heb hem achter het roostertje op je 1-na laatste foto. Die was bij mij leeg, hij piept nu eigenlijk best wel hard  ;)

Beter te hard als dat je de radio uit moet zetten om het te kunnen horen.

hvaneik

Misschien een domme vraag... Maar is het niet mogelijk om hem op de speaker van Miep aan te sluiten? Omdat daar 2 aansluitingen op zitten? Of werkt dat niet met het piepertje?

Verzonden vanaf mijn iBaksteen
een laguna is net een huis... je bent ook nooit klaar er mee