Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 30
  • Totaal: 30

Navigeren tijdens het rijden.

Gestart door Laguna09, 18 oktober, 2011, 17:11

Vorige topic - Volgende topic

waronne026

Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar,

Zal je dit inkunnen stellen in de expert mode?

Helaas kom ik hier niet in, kan de code hiervan nergens vinden. Weet iemand hoe je deze kan vinden?
De radio code heb ik wel!

Duupke (Ronald)

ronnie73

Ik heb het ook dat je boven ca. 20km p/u je navi niet meer kan instellen. Ik zou alleen de koppeling met de km tellen niet loshalen, volgens mij pakt de navi daar zijn info vandaan wanneer je bv. in een tunnel zit en geen sat. ontvangst hebt.

Laguna09

ik heb gezocht in de expert mode, maar kan daar nergens een mogelijkheid vinden om dit in te stellen. Enig idee of de expert mode er in verschillende versies is? Is er een andere mogelijkheid om het aan te passen?

Lagunainitiale

Mogelijk komt het omdat jullie je systeem hebben upgedate?  Ik heb dat namelijk nooit gedaan.

melcon

Nope, bij V31.1 kan mijn pa ook bij 220 km/h de navigatie instellen als hij wil  ;)

Northwestern

Citaat van: rookie op 18 oktober, 2011, 18:23
Het is niet in te stellen, alleen je kunt wel zoeken in het adressen boek. Als je het adres daarin hebt staan is het geen probleem.

De Espace van mijn moeder had dit eerst ook, bij de dealer hebben ze het uitgezet.

Paul

Mj, loopt zo'n hok nog zo hard?

melcon

Jup loopt echt hard door zo'n 130 pk 1.9 dci, 220 op teller, 214 km/h op gps  :)
Bergaf zelfs 225 op teller, komt vast door die zesde versnelling, draait bij 220 net 4000 toeren.

Paul

Geen idee, zo hard heb ik nog niet gereden. Heb wel gemerkt dat als je 160 rijdt en gas geeft, dat hij toch nog redelijk gaat.

Duupke (Ronald)

Citaat van: Maarten Jan op 28 oktober, 2011, 13:41
Nope, bij V31.1 kan mijn pa ook bij 220 km/h de navigatie instellen als hij wil  ;)

Jouw pa heeft toch een phase II?

Paul

Is er een expertmenu bij het dvdsysteem?
Mijn scherm dimt iets als het licht aanzet, en dat is irritalt als de zon wat leger staat

Lagunainitiale

Gewoon knopje op middenconsole ingedrukt houden van de lichtsterkte dan krijg je een menu om dit in te stellen. Druk je eenmaal kort kan je instellen waar hij dat moment op staat.

Paul

Je bedoelt het schakelknopje tussen light/dark?
In het menu kan je de sterkte ook instellen, maar hij blijft dimmen met licht aan (dus voor ons altijd)

klaas

Ik ben hier zelf ook even mee bezig geweest vandaag, want ik irriteer me aan hetzelfde probleem.

Als ik in de Manual section kijk zie ik dat op (83 blz 42) bij pin 19 van de grijze stekker staat "rijsnelheid".

Dus ik vanmiddag kijken, nu zit op deze pin bij mij helemaal geen draad.

Zal dit misschien met de clip wel uit te schakelen zijn?
Laguna 2 3.0 V6 ph 1.5 initiale
Fiat Scudo multijet 130 2012