Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

Airco tot 2500rpm wel koud daarna niet

Gestart door Damster, 06 september, 2011, 06:38

Vorige topic - Volgende topic

rookie

wacht even, wordt het opgelost, zoals het opgelost moet worden, of wat ik eerder heb gezien bij reparatie werkzaamheden dat er allerlei relais worden tussen gezet om het zaakje a software en signalen probeert te foppen. WSordt het hersteld zoals het hoort, nieuwe sensor, kabels nagelopen en airco unit vervangen? Want dat is standaard.

ser078

Het airco bedieningspaneel, wordt gerepareerd. Dit wordt naar een bedrijf gestuurd om te herstellen. Daarna wordt alles hersteld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rookie

ben zeer geintresseerd wat voor bedrijf het is, want het is het eerste bedrijf die het kan maken.

ser078

Ok..bedankt voor de heads up...ik zal het in de gaten houden. Ik laat mij iig niet zomaar afschepen. Garantie of niet.

rookie

ik weet dat het bedrijf in Almelo die dingen maakt, dwz de verlichting wordt gefixt. Maar nog nooit gezien dat deze fout is gefixt, al 3 keer meegemaakt. Garage was zeer overtuigt dat het gefixt was, maar kwamen niet verder. Toen maar een 2 hands erin gezet, en het werkt. Houdt er wel rekining mee, dat er 7 verschillende types zijn, ze lijken allemaal hetzelfde en moet ook nog eens uit het zelfde type auto te komen, dwz zelfde motor grote, dit laatste is wel opnieuw te programmeren maar de 7 types niet.

ser078

Ik wil de airco juist werkend hebben, dat is de enige boodschap voor de garage. Ik zal de auto verkopen of inruilen.

rookie

ja, maar dat doe je al voor 20 euro, maar dat is geen oplossing en je zadelt de volgende koper met veel problemen op.

ser078

Het bedrijf waar het bedieningspaneel naar toe gaat, heet AC Tronics.

rookie

Succes, ik hoop dat ze het nu wel kunnen, vroeger, (5 jaar geleden) konden ze het niet.

ser078

En...het probleem is volledig opgelost! Het heeft even geduurd, maar de airco doet het! Auto is inmiddels ingeruild, voor een Laguna 3. Hier zit wel wat aflever werk aan..dus nog even wachten tot ik de auto kan op halen.

rookie

Lagoona

Aaah, dus ze hebben het paneel gerepareerd? Of ben je uiteindelijk bij een andere oplossing uitgekomen? (Ik denk meteen aan Rookie die eigenlijk geen Rookie maar een Rockstar monteur is).

ser078

Airco pomp vervangen, paneel gerepareerd en bekabeling hersteld.

Lagoona

Dus het paneel is door AC tronics gerepareerd? Wat heeft dat mogen kosten, als ik vragen mag? En wat was er mis met de bedrading?

ser078

Wanneer wij alle gemaakte  kosten aan u zouden doorbelasten zou u op een factuurbedrag van € 1276.39 uitkomen.
Opbouw bedrag.
Arbeidsuren :  6.2 uur a € 117.98 per uur.  = € 731.45
Kleinmateriaal :                                                     =  €     8.34
Test kosten airco paneel                                   =  €  73.27
2 dagen huurauto á € 36.25 pder dag           =  € 72.50
Bijdrage Aircopomp VKV                                  =   €  390.83
Totaal bijdrage VKV                                            =  € 1276.39.

Ik heb er zelf niks aan uitgegeven. Het heeft mij alleen aardig wat tijd en frustratie gekost.