Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.670
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 24
  • Totaal: 24

Kost dat?

Gestart door Michael, 15 juni, 2011, 12:50

Vorige topic - Volgende topic

Michael

Even jullie mening graag:
Mijn toekomstige  ;D Laguna 2.0 turbo heeft de 100.000 km bereikt. Tijd om de distributie etc te vervangen.
Eerste offerte die ik gekregen heb is € 743 (distributie, spanrollen, multisnaar en waterpomp).

1) is dit een redelijke prijs?
2) moet de waterpomp vervangen worden?

Damster

redelijke prijs volgens mij, maar ff rondbellen kan nooit geen kwaad. er zijn een hoop verschillen qua prijs. de waterpomp hoeft niet maar omdat ze het toch allemaal los hebben kun je beter preventief vervangen. Mocht na de distr. riem alsnog de waterpomp stuk gaan heb je weer een hoop extra kosten  ;) de distr. riem en waterpomp heeft de vorige eigenaar in mijn lag ook in 1 keer laten vervangen.

marxander

Ik was bij een plaatselijke garage 575 kwijt en daar is alles vervangen ook de waterpomp.
Ik zou idd alles vervangen en als ik je een tip mag geven kijk ook gelijk even naar de nokkenasversteller als je die mocht hebben.
Omdat je dan toch alles open hebt en als die niet zo best meer is ook gelijk vervangen.
Helaas ben ik dat vergeten dus op goed geluk.

sucses

RMB

Gelijk de koppelingsplaten vervangen.

lagunadriver

Chinoku

Vandaag laten doen

Distributie + Alle riemen + nieuwe koelvloeistof + waterpomp

Inclusief werkloon en btw was ik €500euro rond kwijt

was dan wel een vriendenprijs :P

Michael

Waar was dat en waarom heb ik niet van zulke vrienden?

maxj

www.autoservicebladel.nl heeft altijd goede prijzen, 500 euro in jouw geval https://link.marktplaats.nl/187200877

knotty

voor een 2.2dci is het rond de 800,- bij de dealer in nederland, en 647,- duitse euro's hier net over de grens
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Chinoku

was in almere heb die man zn prive nummer ;) geeft ook volledige garantie en tekent je onderhoudsboekje netjes af