Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 25
  • Totaal: 25

temperatuur is niet goed in te stellen

Gestart door Laguna09, 07 juni, 2011, 12:39

Vorige topic - Volgende topic

Laguna09

ik heb in de zoekfunctie al gezocht, maar kan het niet echt vinden dus probeer het maar met een nieuw topic:

de temperatuur aan de rechter kant kan ik niet meer normaal instellen met de draaiknop. Hoeveel ik ook draai, de temperatuur gaat niet boven de 18 uit en schiet zelfs af en toe terug naar 13. Ook alle 'streepjes' van de cijfers lichten niet altijd op. Iemand enig idee wat het kan zijn? Solderen?

Paul

Denk dat het displaytje niet goed is.
Misschien de aansluiting ervan goed aandrukken

Laguna09

Ik neem aan dat je de stekkers aan de achterkant van de unit bedoeld? Daar heb ik eens aan gerammeld en geduwd enz. maar er gebeurd niks. Ik ben er nu wel achter dat het puur de digitale weergaves zijn die niet goed functioneren, ook bijvoorbeeld de pijltjes (blaasrichting) die niet goed oplichten. Is daar iets aan te repareren?

Paul

Nee, ik bedoel de aansluiting van de display zelf in de unit.

Laguna09

Helaas, heb het goed aangedrukt, maar er veranderd niks. Is zo'n schermpje niet los te krijgen?

Paul

Nee helaas, heb hier ook nog zo'n half display liggen.

Laguna09

enige optie een nieuwe (of gebruikte) unit?

Paul

ingmar89

Mischien als je handig bent met een soldeerbout, alles wat je kunt goed doorsolderen, en kijken of het daar beter van wordt.

Laguna09

Kan een bedieningsunit kopen voor €125,- inclusief verzendkosten, is dat redelijk?

Laguna09

Ik kwam deze advertentie tegen:
https://link.marktplaats.nl/463352315

Heb daar het probleem voorgelegd en krijg als antwoord: wij hebben deze unit nog nooit voor reparatie gehad dus is het moeilijk te zeggen maar we vermoeden dat een reparatie €200,- kost. zouden ze daar geen idee hebben wat een unit nieuw kost?  ;)

rookie

rookie

Laguna09