Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 23
  • Totaal: 23

knipperende (of geen licht) display airco

Gestart door Laguna II GT Dci, 03 februari, 2006, 13:34

Vorige topic - Volgende topic

Mike

Citaat van: fs1 op 07 november, 2008, 10:14
bwa als hert sympathieke mensen zijn :-)

ik heb de laatste paar dagen eens aan het speuren geweest naar de lag2's.. voor 4000 5000 hebt ge al eentje he.. binnekort wordt een lag2 goeikoper als een lag1!

Vandaar dat ik die van mij dus aan de straat stenen niet kwijt raak......

melcon

Citaat van: fs1 op 07 november, 2008, 11:44
ik denk dat het van dealer tot dealer afhangt... denk dat er in de gemiddelde renault garage (of andere merken) nooit iets gesoldeerd wordt
Er zijn wel dealers die hetzelf doen, maar de meesten doen het niet,
die van ons doet het wel, van de lag I gaan de sleutels ook wel eens stuk,
die solderen ze ook :)

Erik van der Mierden

Goedeavond,

Bij mij knippert een ander schermpje, namelijk het scherpje van de navigatie (geen kleurenscherm maar symbolenversie). Weet iemand
van de techneuten hoe dit te repareren?

Het is een Renault GT tech road uit 2004, afgelopen dinsdag opgehaald dus ben nog een groentje  ;D

Erik

Mike

Ik niet maar zou zeggen kom volgende week ff langs in barendrecht op de meeting ( check meeting topic) en kunnen we er ff naar kijken.

rookie

ik denk in eerste instantie terug gaan. Als je garantie hebt.

Duupke (Ronald)

Citaat van: Erik van der Mierden op 07 november, 2008, 19:47
Goedeavond,

Bij mij knippert een ander schermpje, namelijk het scherpje van de navigatie (geen kleurenscherm maar symbolenversie). Weet iemand
van de techneuten hoe dit te repareren?

Het is een Renault GT tech road uit 2004, afgelopen dinsdag opgehaald dus ben nog een groentje  ;D

Erik

Slecht contact aan het display. Zo een dispaly wordt toch gewoon met zo'n steeklampje verlicht?

rookie

nee, volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker.

Erik van der Mierden

Duumpke,

Dat denk ik ook niet, ligt volgens mij aan het display zelf want de bovenste regels/gedeelte is wel altijd zichtbaar. Alleen het onderste gedeelte knippert, daar waar de verkeersinfo enzo verschijnt.

Heb gebeld met de garage en deze week even langs komen, wordt er naar gekeken...dus wachten af.

Groeten,

Erik

greenfield

ik heb ook last van een knipperend airco display maar ben niet handig in die dingen repareren,zou het iemand voor mij willen doen. uiteraard tegen een vergoeding.

graag iemand in de buurt van tilburg.

tia 

Duupke (Ronald)

Stuur Bart (FS 1) even een berichtje, die is daar nogal bedreven in. Bart woont in Stekene, Belgie. Dat lijkt me vanaf Tilburg nog wel te bereizen. !!

stinkie

Toch nog een uurtje sturen hoor Ronald, maar das wel beter dan een nieuw schermpie kopen...

Duupke (Ronald)

Een uurtje sturen in een Laguna is geen straf, Ton. ;)

stinkie

Paul

Citaat van: greenfield op 26 november, 2008, 20:26
ik heb ook last van een knipperend airco display maar ben niet handig in die dingen repareren,zou het iemand voor mij willen doen. uiteraard tegen een vergoeding.

graag iemand in de buurt van tilburg.

tia 

Ik kan het evt ook vor je doen, woon vlak bij oss
traffic.gif

Acces_Denied

Hoi Allemaal,

Heel erg bedankt voor de info.  !! !!

Ik heb 2 weken geleden ook maar eens een laguna gekocht. ( had een megane classic )
Laguna 2 Grand tour 1.8 16 V dynamique
Bj 2001, 152 dkm gelopen ,Lpi g3
Half leer, 17 inch lm, Xenon verlichting, Climate control, cruise control, Cabasse audio etc. met alles er op en eraan.
En ik heb spijt dat ik het niet eerder heb gedaan. Alleen de lampjes van de climate control unit deden het niet en het
raam mechanisme  van de bestuurders kant doet het niet ( elektrisch )
Maar de lampjes Werken in ieder geval weer , Dankzij jullie.
nu alleen het raam mechanisme nog, 160 euri en dan zelf inbouwen.  :-\

Groetjes Daniƫl