Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: Nikk
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.503
  • Totaal topics: 10.390
  • Online vandaag: 43
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 1
  • Gasten: 30
  • Totaal: 31
  • peter 186

Vraag over mijn laguna

Gestart door Luc1f3r, 22 augustus, 2010, 10:58

Vorige topic - Volgende topic

Luc1f3r

zoals op je foto (kan t niet goed zien) heb ik dezelfde auto als jou, t model dan, maargoed als ie in het raam verwerkt zit kan ik weinig aan het geruist dan wel de storing doen.
kan eventueel de radio eruit halen om te kijken of de antenne toevallig een beetje los zit.

fs1

zoals al meerdere malen aangehaald hier op het forum gaat je ruisprobleem niet in de antenne zitten maar hoogstwaarschijnlijk in de radio zelf

Lagunainitiale

Of de signaal versterker welke in het plastic van de achterklep tussen de schanieren zit. Maar ik denk idd niet de antenne zelf.

Trust

Citaat van: Luc1f3r op 23 augustus, 2010, 01:25
daarbij kwam ook nog eens dat hij me niet kon vertellen of hij dan wel een andere oplossing had zodat ik toch mijn usb kon aansluiten aan de radio.

kan iemand dit bevestigen en hebben mensen hier misschien zelf een oplossing voor gevonden?

Datzelfde probleem kwam ik ook tegen toen ik mijn lagII kocht ,voor een deel goedkoop (€ 9.95) opgelost met een FM-Transmitter .
Hierin kun je een usb stick , en een SD kaart met mp3 bestanden afspelen welke op een radio frequentie worden uitgezonden .
Voorkeuze knop instellen voor deze freq. en luisteren maar , geen Hifi , maar wel handig .
Ik heb hem continue in de kontaktdoos in de tunnelbak zitten .

Luc1f3r

waar heb je deze gekocht en hoe ziet dit eruit? foto?

tim

Luc1f3r

heb deze vandaag gekocht, https://www.halfords.nl/shop/multimedia/autoradios/106062
helemaal niet ontevreden over eigenlijk, kan er ook zo sd en/of usb in doen. Toch moet ik zeggen, ruist hij een beetje, maar dat kan niet met de transmitter te maken hebben, probleem is gewoon dat er in de radio of anetenna wat verkeerd zit, ook heb ik de antenne nog niet kunnen vinden, iedereen die het over achteruitjes heeft, heb niets kunnen vinden tot op heden, kan iemand een foto maken zodat ik weet waar ik naar zoek? denk namelijk dat de antenne niet goed zit ofzo, qmusic en sky radio (veelal de sterkste stations) geven ook serieuze ruis namelijk.

groet Tim

melcon

De antenne zit letterlijk in de ruit, lijntjes zien er hetzelfde uit als van je achterruitverwarming.

Lagunainitiale

Luc1f3r

Citaat van: Maarten Jan op 08 november, 2010, 19:19
De antenne zit letterlijk in de ruit, lijntjes zien er hetzelfde uit als van je achterruitverwarming.

Die zitten er dan bij mij blijkbaar niet

Citaat van: Lagunainitiale op 08 november, 2010, 19:25
Staat de Af aan?

die knippert hevig, klopt dit?

Lagunainitiale

Ja dan is ie aan het zoeken, wat dus duidelijk niet lukt.

En die lijntje zitten er wel hoor zie mijn foto, zit tussen de witte lijnen die ik getekend heb.
Bij de witte pijl zit onder het glas de versterker en de bedrading.
traffic.gif
title="Click to load original image"

Luc1f3r

wat een ontzettend sympatiek gebaar van je, mijn dank is groot, en ja die zit er wel...ik begreep uit de vorige berichten dat de antenne in het achterste zij raampje zat, en daar zit dus niets. hehe
Morgen maar eens kijken of ik iets aan die ruis kan doen, wellicht zit er iets los, hoop ik dan...zal ook eens kijken of ik de radio er zelf uit kan halen en misschien eens wat aan de stekker kan doen.
erg bedankt, tips blijven welkom.

bedankt!

melcon

Bij een GT zit die inderdaad in zijraampje, maar bij een hatchback in de achterruit   :)

Duupke (Ronald)

In het achterruitje aan de zijkant idd.

In de ovaal zit de aansluiting, tussen de witte lijnen zie je de lijnen van de antenne (als je goed kijkt.  :P )

traffic.gif
title="Click to load original image"

melcon

Wel handig dat ze die antenne gelijk de vorm www.lagunaclub.nl gegeven hebben zeg  8)