Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 58
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 37
  • Totaal: 37

keycard & reader

Gestart door Kees.Laguna, 08 maart, 2007, 01:34

Vorige topic - Volgende topic

lagunaV8

ligt aan het kaart type, aan het moment van bestellen etc. Ik heb dezelfde kaarten besteld binnen 2 weken en verschillende prijzen. Hoe het komt, weet ik niet.

Sharif

Mijn keycard doet ook weer vreemd.
Er zit een batterijtje CR 1620 in. Nu is dat batterijtje bijna leeg (reageert niet meer goed op indrukken).

Nu heb ik al 2 nieuwe batterijtjes gekocht, allebei 1620. Maar geen van beiden reageert.
Doe ik de oude batterij weer terug er in, dan doet ie het weer.

Wat kan dit zijn ?

Systreme

Super dit forum,heb vanmiddag m,n kaartlezer ook ff gefixt  8)
Werkt weer perfect.  =thnx=

toisha

Ik heb vanmiddag mijn kaartlezer eruit gehaald om te kijken of deze ook aan een reparatie toe was maar mijne ziet er nog heel uit maar toch moet ik mijn startknop 5 sec ingedrukt houden wil hij starten.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen
Mvg
Toine

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Paschie

Heb mijn kaartlezer open gehaald en er is idd een lipje kapot, echter durf ik het niet aan om een tyrip  erop te lijmen.
Is er iemand die mij hiermee kan helpen tegen een vergoeding natuurlijk.

Groeten
John

viper

het is dan ook handig om even te melden van waar je afkomstig bent he :P

Paschie

Idd, dacht dat ik het erbij had gezet.
Ik kom uit Den Bosch, maar kan best een stukje rijden.. ;)

Maarssenaartje

Bij mij was hij ook kapot en ook ik ben nog in bezit van het originele lipje.
Ook ik heb zo'n gevoel, het lukt mij niet en mijn automonteur bleek nog een kaartlezer te hebben liggen van de sloop.

Dus volledig gratis een nieuwe kaartlezer gekregen en hij werkt weer zoals hij het hoort te doen. Op een meeting zal ik mijn oude eens meenemen en kijken wel lid tegen een vergoeding creatief wilt en kan knutselen met mijn card-reader. Iets in mij durft niet met lijm, tie wraps in de buurt te komen van printplaatjes etc.  ;)

Ik heb mijn fijne motoriek voor andere zaken ontwikkeld zegt mijn lief  ;D

viper

je kan de kaartlezer helemaal uit elkaar halen dus je komt helemaal niet met lijm aan de print.

ronalds

Kan iemand vertellen hoe je de kaartlezer uit elkaar haalt? Ik heb hem uit het dashboard gekregen, stekker los, maar nu durf ik het omhulsel niet met kracht te ontwrichten. Straks breekt er wat af..
Ik zie geen schroefjes o.i.d.
Tevens vroeg ik mij af waar je de tyrip dan lijmt. Lijkt mij dat je deze niet aan de printplaat vast lijmt.

groeten,
Ronald

viper

de kaartlezer zit helemaal in elkaar geklikt.

Met een kleine platte schroevendraaier kan je die zachtjes los klikken.

eens die open is zal je wel zien waar je moet lijmen (dacht dat hier foto's stonden) => vanaf pagina 3 ;)

ronalds

Heb vandaag mijn cardreader ook er uit gehaald en inderdaad was het plastic clipje ook afgebroken. Heb het geprobeerd te fixen en dat is deels gelukt. Ik kon alleen het vervangende stukje plastic (tie rip) niet goed lijmen omdat ik er te weinig oppervlakte voor had om het goed te lijmen. Heb het nu enigszins vast kunnen klemmen maar echt vast zit het niet.
Vooralsnog werkt alles nu (binnenverlichting gaat weer uit zoals het hoort).

WHF

Hallo allen,

Eerst bedankt voor alle topics. Ik heb zelf de bovenzijden van de microschakelaar gemaakt daar deze verdwenen was evenals het duupke..
nu werkt de startknop weer zodra je hem aanraakt. Alleen knippert nu de binnen verlichting.... Iemand een idee om dit te verhelpen??

Alvast bedankt.

Muhtar

Ik ben gisteren ook bezig geweest.  En met succes uiteraard,  maar ik moet nog steeds de startknop ingedrukt houden. 

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk