Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 28
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 21
  • Totaal: 21

07-03-2010 Jaarlijkse openingsmeeting, De Meern

Gestart door V6Power, 07 maart, 2010, 17:01

Vorige topic - Volgende topic

goofster

ja was weer erg gezellig

onze wax man en onze onderdelen heer waren ook weer aanwezig en er werd dan ook weer flink gehandeld en geregeld

helaas te koud om te stikkeren maar dat gaat zeker nog wel gebeuren ;)

fs1

was jij er dan? ...

bier is er trouwens wel op de komende meet & greet :-) zal ik (en ik denk nog wel iemand) persoonlijk voor zorgen :-)

V6Power

ik heb altijd bier achterin liggen ;D ik neem voor bart wel jupiler mee !!

fs1

voila, wat ik al zei, hij heeft z'n naam al gehoord :-)

knotty

natuurlijk en de alcohol vrije jongens staan weer op een droogje ...
nou jullie worden bedankt hoor... fijn die alcoholisten
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

V6Power

tja je hebt vrienden en je hebt mensen die geen alcohol drinken ;D ;D *burp*

knotty

traffic.gif

Rubberstreper

:'(  lees net dat ik geen vrienden heb  :'(

(Ik lust geen alcohol. Zou het nog erger worden als ik zeg dat ik ook niet rook?)
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

V6Power

*lust geen alcohol* tis ook lekkerder als je het met bier drinkt of wodka oid. ;D ;D

pure alcohol is zoooo oostblokactig moet je ook niet willen ;D

Rubberstreper

Lol.

Is dat het! Vond het altijd erruug vies maar ik ga d'r straks ff wat bier of wijn bij in gooien. Ik laat nog wel ff weten of ik het dan wat vind.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Rubberstreper

Nee helaas. Vind het nog steeds niks.

(snel he?)

knotty

welkom bij de club zonder vrienden streepertje... ik heb ze ook niet, maar ik lust het wel.
heb gewoon een ontzettende hekel gekregen aan die mensen die roepen: "zonder bier geen gezelligheid" en op het eind van de avond hun vriendin slaan omdat ze weer eens geen maat konden houden...( niet dat ze dat allemaal doen hoor), das één van de redenen waarom ik niet( of toch bijzonder weinig) drink.
en sinds november vorig jaar laat ik ook alleen nog maar mijn uitlaat roken...

traffic.gif

V6Power

knotty zelfs al zou je bier drinken dan had je nog geen vrienden jonge  =tap=

*slaat zijn vriendin* blijf van me bier k#t!  ;D ;D

maar alcohol en pret is gewoon duidelijk, teveel van wat dan ook is nooit goed eej ;D

traffic.gif

fs1

dat voordeel heb ik wel, ik ga nooit iemand slaan als ik te veel op heb, in tegendeel, ik val in slaap enzo ;-) proficiat met het roken jeroen! dat wist ik nog niet!

maar nu we hier toch vol aan het lullen zijn, kunnen we niet meteen een nieuw topic openen over de meet en greet eind april? is ook nog maar een maandje weg toch?