Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 28
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 22
  • Totaal: 22

07-03-2010 Jaarlijkse openingsmeeting, De Meern

Gestart door V6Power, 07 maart, 2010, 17:01

Vorige topic - Volgende topic

laurens

Ow dus dat hoort niet zo?
had Luc ook al gevraagd,die rijd met het zelfde namelijk ;D

Luc Turbo 2

ik heb ze wel aan de andere kant zitten !
ook een steentje erin gehad en had afspraak gemaakt voor herstelling maar het was te laat..... klein schade werd grote barst.....

maartenb

Citaat van: Olleng op 07 maart, 2010, 17:24
Was weer super !! !!
Maar wel frisjes hoor.....maar dat is De Meern.

<knip>

Meneer op de fiets !!  ;D

En de rest natuurlijk ook !!  en tot een volgende meeting !! !!

Jawel, bedankt voor de navigatie CD's en de tips m.b.t. mijn 'miskoopje'. Met 2 weken hoop ik te weten of ik een comfortabel rijdende laguna bezit, of een financieel zwart gat. Op de volgende meeting zal ik hem ter keuring aanbieden  ;D

fs1

ik heb nog niks gezegd, gisteravond nog effe lekker nagenoten thuis met 2 :-) onderweg naar huis nog effe gestopt voor mckroketjes, was al lang geleden, ze weten precies wel dat die dingen succes hebben, kosten ineens al 2,5€ voor eentje!

maar dus de meeting, meteen hartelijk welkome geheten zoals gewoonlijk, deze keer met het verzoek de 19 erges anders te zetten :-p maargoed, het was superplezant, het grote gat tussen de bbq en de openingsmeet is moeilijk te overbruggen ;-) aan alle bekenden bedankt voor de felicitaties, ongelofelijk hoe blij jullie allemaal zijn voor mij, vind het zelf ook super hoor!

ton; bedankt voor de krik en stoelverwarmingsdingetjes
ive; bedankt voor dialogys, heb em thuis al op de pc gekopieerd, straks na het werk eens zien wat de installatie zegt
jeroen; bedankt voor het testen van mijn cd'tjes in jouw auto, edwin ook :-)
edwin; ook nog bedankt voor het testen van de flexwiper z'n kromming op de 19 :-p
oja en bijna het belangrijkste van allemaal; fabio; voor die doos superlekkere koekies! :-)

met andere woorden ik had het weer super naar m'n zin, volgende keer hopelijk wat warmer dan kan er ook met veel plezier nog eens wat geklust worden enzo!

knotty

heh heh ... het lijkt ook wel alsof je vrolijker typt bart, nogmaals feli jongen.
jullie zijn een goed stel ;)
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

stinkie

fs1

hehe we hebben effe naar alle afleveringen gekeken toen we thuis waren, ze vond het nog steeds niet super, maar wel "entertainend" een paar keer heeft ze wel hard moete lache :-)

stinkie

Zie je nu wel, als je maar lang genoeg kijkt dan gaat zelfs de rossige sergeant lachen.  ;) ;D ;D ;D ;D

V6Power

fs1

oei, nick ook nog vergeten! aan u ook nog bedankt om ies met de V6 te mogen rijden!

knotty

zal één van de laatste keren zijn dat dat heeft gekund bart...
na de proefrit met ive, weet nick nu eindelijk wat de newtonmeters zijn  >:D !! ;D
traffic.gif

V6Power

muah dat viel best mee.... die eerste 2 versnellingen waren leuk, daarna brult me v6 harder hoor..    =rij=  ;D ;D

knotty

tja dat brullen ....

daar heb je toch zo'n gezegde over.... veel geblaat, weinig wol... ;)

traffic.gif

V6Power

knotty

traffic.gif