Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 34
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 34
  • Totaal: 34

knotty's sound

Gestart door knotty, 28 januari, 2007, 12:32

Vorige topic - Volgende topic

knotty

jep das zo'n beetje het plan, ik ben namelijk erg gesteld op de ruimte achterin, en wil daar zo min mogelijk voor gebruiken.
heb namelijk regelmatig de kidscar achterin staan.
maar een kant en klaar setje is ook makkelijk. ik ben zelf namelijk ook nogal makkelijk  :-\ heb het liever kant en klaar dan zelfbouw.

zoiets als dit:
Onze prijs:     ?99.00

Streetfighter Reflex 130

traffic.gif
title="Click to load original image"

Product Beschrijving    
Zeer mooi met aluminium afgewerkte passieve bass-reflex enclosure met een blauw verlicht MAC logo.

Vermogen: 450Wmax / 250Wrms
Impedantie: 4 Ohm
Frequentie Bereik: 19Hz .. 200Hz
Gevoeligheid: 93dB
Afmetingen: 400 x 400 x 450 mm

lijkt me een prima ding toch?
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

Mike

Ziet er wel strak uit, die past mooi in een hoek en hou je idd genoeg ruimte over achterin!

bryant

Citaat van: knotty op 28 januari, 2007, 20:38
nou de 25ste zeker niet, eerst ff vouwwagentje kopen en kijken wat ik over houd.

het zijn nogal prijzen, dus ik ga beginnen met een versterker( waarschijnlijk die jbl) en een woofer met kist(moet ik nog uitzoeken)

welke JBL ik heb namelij zelf de 75.4 GTO en die is echt goed genoeg!!

knotty

JBL GTO 6000
deze dus, ik weet alleen niet of hij "speaker-out" ingangen heeft. hij is wel de bestseller(5 uitgangen) bij ron de vries.nl
die van jouw is een 4 kanaals, en ik moet echt 5 kanaaals minimaal.
ik heb ook nog de GTO-755.6 op marktplaats gezien, (nieuw vind ik hem weer te duur) maar ook daarvan weet ik niet of hij de juiste ingangen heeft.
maar volgens mij heb ik aan die sub(zie hierboven) wel genoeg he
traffic.gif

fs1

als die 6000 daar de 5 uitgangen heeft, maak u dan niet zo'n zorgen om die "speaker out ingangen" er bestaan converters voor, die zullen niet zoveel kosten...

Rob_laguna

ik heb ook die JBL GTO 6000

ik heb geen problemen met de GTO series

Maar door het kletsen over audio ben ik weer gaan kijken naar audio  :D

maar ook naar bling bling velgjes

knotty

ok? dan ben ik er uit qua amp/sub. wordt dus die gto6000 met die Streetfighter sub.
rob, weet jij of er speaker-out ingangen op zitten, of moet ik converters halen?
traffic.gif

bryant

persoonlijk zou ik dan toch nog voor JBL GTO 75.6 kiezen :D

fs1

https://www.rondevries.nl/catalog/product_reviews_info.php?products_id=1368&reviews_id=397
ik zou ook voor die gaan ipv voor die gto6000... maargoed...

maar kijk wat ik hier vind, perfect en dan hebt ge alles in een keer!
https://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?manufacturers_id=23&products_id=3650
als voor en achter speakers effe de compo van 13 cm kiezen zijnde gto506cte en ge zijt klaar voor 399? in totaal! dan hebt ge alles! en de verzending is gratis in NL! dan hebt ge alleen nog een 20tal meter sepakerkabel nodig plus die speaker out naar rca omvormer; dus;
2x deze: https://www.rondevries.nl/catalog/product_info.php?cPath=25_191&products_id=3374
hm... die line naar rca converters vind ik precies nie terug... maar kan normaal nie veel kosten, maar ge zou ook kunnen overwegen om van radio te veranderen natuurlijk...

knotty

nou ben er klaar mee, dat moet hem dan maar worden.
net een mailtje gehad van ron de vries dat bijde jbl versterkers de mogelijkheden hebben om mijn tunerlist opaan te sluitn
waanzinnig mooi setje zo te zien,
thanks fs1
traffic.gif

Mike

Zat net ook ff te kijken, maar dat ziet er heel intressant uit zeg voor die prijs!!!
Mooie versterker erbij, maar de sub moet je dan zelf nog kastje voor maken, of kan je m ook ergens tegen aan schroeven?

fs1

neenee, in de aanbieding staat dat er een kist bij is! het lijkt me een vet setje voor iedereen hier die met een laguna 2 rijdt, break of berline, vette upgrade voor weinig geld, en zeker zn geld waard! als er iemand is die hulp nodig heeft bij het installeren ervan, ik sta altij ter beschikking! :-)

of als er een hele hoop dat doet, kan ik een cursus geven de 25ste hoe te werk te gaan in laguna 2 :-) want het is allemaal net iets minder evident dan in de laguna 1 of R19, spijtig genoeg

bryant

heeft een laguna 2 13 cm speakers dan?

fs1

yep laguna 2 heeft 13cm in voordeur en ook in achterdeur...

ik geloof in laguna 2 voordeur is nog 16.5cm, en achteraan is naast hoedplank zeker? daar is het 13cm

ge kunt ies checken in de foto's die ik getrokken heb van mijn speakers in "mijn laguna"

bryant

In de 1 heb ik voor en echter 17 cm