Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.473
  • Totaal topics: 10.387
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 16
  • Totaal: 16

30 augustus zomer meeting met BBQ te Velsen!!

Gestart door knotty, 30 augustus, 2008, 21:53

Vorige topic - Volgende topic

JPM

Hoi Barbequers!

Het was voor ons een gezellige middag (zie ander topic), om zo even te kijken, met diverse gebabbeld te hebben en een paar ervaringen uitgewisseld te hebben.
Wij bleven niet voor de BBQ, maar zo te lezen hebben jullie een fantastische BBQ gehad, wij hopen dat wij de volgende keer van de partij zijn. Uiteraard speelde het weer super mee.
Wij verlieten de meeting met een goed gevoel en een half uur later aangemeld.

Gr en Laguna ze,

Jan-Piet & Miranda.

Evi

Het was een gezellige en zeer geslaagde dag, Toppie!!!!!!
Iedereen bedankt voor de gezellige sfeer, en Stinkie ontzettend bedankt voor de striping,
ziet er erg gaaf uit. Krijg nu al hele leuke reactie's, en verheug me op het shirt en die toffe cd.
Heb ook net als vele anderen geen tijd gehad om te fotograferen, maar er staan al heel wat mooie foto's op !! !!
Oké tot een volgende meeting,

Groetjes Evi 8)

stinkie

@ Bart, ik heb een Dymo Letratag. Zegt jou dat wat?????

Negotiator

Gave foto's mensen ziet er uit als
een top meeting, de volgende zijn we er zeker bij  !!

Maarruh, ik lees wat over ledjes  ???

fs1

Renaultfreak

Wij vonden het ook weer een hele geslaagde meeting.
Ook leuk dat de Safrane mannen erbij waren.

Geweldige lokatie, zeker met het fantastische weer!

Een extra bedankje voor de degenen die die georganiseerd en geregeld hebben, geweldig!
Bedankt!  !! !! !!

Dreke

Zo, dat zag er een toffe meeting uit. Van wie is die hatchback met dynamiquevelgen? Heb hem hier op het forum nog niet gezien.

@Bart: Je hebt men mottige kop al een paar keer gezien maar je vraagt wat er moet gebeuren om sommige mensen op een meeting te krijgen dus geef ik mijn antwoord: Een meeting op een woensdag bevoorbeeld.

fs1

dat gaat nooit lukken Dré.. over een paar maanden komt er wss wel nog eens een avondmeeting op vrijdagavond zoals we onlangs al gehad hebben, dat bleek ook een vrij groot succes, maar dat zien we nog, we zullen zowieso daarvoor nog checken op welke datum enzo we het meeste volk kunnen aantrekken en waar enzo..

die hatchback is van een nieuwe jongen, was nog niet aangemeld op het forum, nu al wel geloof ik, maar weet nog niet direct hoe ie heet ;-) denk wel dat ie nog zal voorstellen volledig :-)

knotty

zo, dit is ff voorlopig, ik probeer de hele film op you tube te krijgen, maar in origineel avi bestand is hij 1.8gb groot.
dus ik heb flink moeten hakken in de kwaliteit. en zo terug gebacht naar iets meer dan 200mb. helaas accepteert photobucket alleen bestanden tot 100mb, dus komt hij ff in 2 delen.
zodra ik weet hoe dat you tube werkt, probeer ik hem in eens te tonen.

traffic.gif
title="Click to load original image"
traffic.gif
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif

fs1

waw cool! heb blijkbaar nog wat gemist, en ik die dacht dat alle harde actie al voorbij was ;-) zal me ook eens voorzien tegen volgende keer :-) (avondmeeting! lekker veel met lichtjes spelen!)

stinkie

Ziet er goed uit Jeroen, dat jij dat kan jongen......

Nogmaals, het was erg gezellig!!!!!!

Evi

Tof Jeroen ziet er erg goed uit. !! !!

Groetjes Evi 8)

F. Wierda

8) Gezellige bijeenkomst!
Goed weer, goede locatie, gezellige mensen en natuurlijk mooie auto's.

Goed geregeld organisatoren van de Lagunaclub!

Helaas was ik verhinderd oom mee te doen aan de BBQ, volgende keer beter want ik kom zeker weer langs.

knotty

op de één of andere manier krijg ik het niet voor elkaar de you tube video hier te plaatsen....
zal wel aan het soort forum liggen dat we gebruiken.

geen nood, maak ik gelijk van de nood een deugd, ik heb natuurlijk nog een andere optie.
check hier het complete video verslag

ik heb ook nog ff gestoeid met een dvd-tje... inclusief menu. dan is de kwaliteit een stuk beter... hij is beschikbaar
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif