Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 15
  • Totaal: 15

aux-ingang creëren bij de cabasse lag 2 ph 1

Gestart door fs1, 22 augustus, 2008, 10:07

Vorige topic - Volgende topic

ronnie73

Laguna I ph1 (1994) - Laguna I ph2 (2000) - Laguna II ph1 (2005) - Laguna II ph2 GT 205pk (2006) - Nissan Qashqai 2.0 CVT Tekna (2013) - VW Passat CC 1.8TSI DSG (2009) + BMW Z4 3.0i Roadster (E85) traffic.gif

goofster

Sfinx

Citaat van: Sjaak op 25 januari, 2009, 00:03
gisteren bij de Action een car MP3-FM transmitter gekocht voor 10 euro, dit is een klein zendertje, ingeplugd in je sigarette aansteker, waar je de MP3 speler kan inpluggen via de USB poort (wat ik nog niet werkend heb) of via een kabeltje via je koptelefoonuitgang. Frequentie instellen op de transmitter; radio op dezelfde frequentie en dan luisteren maar. Moet zelf (wsl zondag) nog wel goed naar de kwaliteit luisteren, maar het werkt wel.

Zondag: De USB poort werkt ook, heb er een verleng USB kabel ingedaan en die in de MP3 speler. Info van de liedjes  komt op de transmitter en er hoeft niet eens een batterij in de MP3 speler. Geluidskwaliteit via USB is beter dan via koptelefoon; je kunt wel iets horen dat het draadloos is.

Zit in mijn TomTom (met MP3-speler) ingebouwd.
Mijn ervaring: Altijd ruis (soms meer, soms minder) en geen enkele frequentie is in heel Nederland beschikbaar. Je moet dus vaak op zoek naar een 'lege' frequentie.

stinkie

Citaat van: goofster op 19 mei, 2009, 11:39
zou dit ook kunnen werken?
https://www.remcoshop.eu/shop/carstereo/autoradio/bluetooth/apline-cde-130bt.product
zou ook aangesloten moeten kunnen worden op stuurwielbediening

@Goofster,
Werkt super. Ik heb ook een Alpine, met interface voor de stuurbediening. Werkt snel, en zonder haperen. Ik ben er heel tevreden over. De mijn heeft ook een USB ingang, USB stick erin en genieten maar...

goofster

zag er idd gaaf uit en als het werkt is het seriues overwegen
maar twijfel nog ivm carminat

heb jij daar ook ervaring mee?
en gooit hij rds dan ook gelijk daarop?

want vind die radio die erin zit er niet uitzien
heb ook slechte ervaringen met cd's
denk echter dat ik met 16mb stick een aardig eind op vacantie kom met mp3 ;D

stinkie

@Goofster, het zal toch wel een 16Gb stick zijn? Anders luister je wel heel erg vaak naar de zelfde nummers ;) ;D

DaBuzzzzz

verdomme!,ik he dus de connects-2 met de blauwe stekker gekocht voor Jan Lul..........

moet dus met een simpel DVD draadje gaan pielen, of inmiddels ander suggesties

Heb dus de cabasse met groot scherm navi en cd rom in dash (geen kwispelaar/wisselaar dus)

rookie

???

Maak eens foto's  ;)

Het is me even niet duidelijk wat je hebt.

DaBuzzzzz

deze

traffic.gif

Gewoon de dubbele unit lag2 phase1 zonder wisselaar,met cd rom en groot navi

rookie

dit is een film camera met een uitgang NFTS te monteren op het navigatie systeem, heeft niks met aux te maken.

DaBuzzzzz

ja grappenmaker, je ziet daaronder toch welk systeem? ??? ???

rookie

wie is een grappenmaker ???

vertel het verhaal maar eens compleet, want dit ga ik niet snappen

DaBuzzzzz

Het is niet duidelijk wat ik heb, dus ik plaats een foto waar mijn systeem op staat, het gaat hier niet om de video interface die ook op die foto staat maar om aan te geven welk systeem er in mijn auto zit zodat iemand me misschien kan vertellen welke interface/kabel/dingetje er moet komen om een aux te creeren.

De Connects-2 interface die ik heb is fout, deze heeft de blauwe stekker die bij mijn systeem volgens mij bezet is door de navi computer maar dat WEET ik dus niet zeker.

De vraag is dus welk mogelijkheden heb ik (en anderen) met dit systeem.

Onderstaand foto's van mijn eigen auto hoewel ik niet inzie wat dat bijdraagt aangezien het hetzelfde systeem is.

Klik op de thumb voor een grotere versie

traffic.gif

traffic.gif

traffic.gif

fs1

zeg kerel, in de eerste post van dit topic staat toch wat je moet doen? wat wil je nu eerlijk nog meer?