Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 39
  • Online ooit: 404 (01 oktober, 2025, 22:36)
Gebruikers Online

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

Renier

Beste is even op MP en eBay te kijken, wellicht heeft Rookie ze ook nog liggen

Rubberstreper

Het is iets van een tientje aan onderdelen.
autolader naar Usb, Ipod kabel en een mini iso stekkertje.
Nou, misschien 15 euro dan.
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Eric

Ik vind het maar een hoop info allemaal...

Kan iemand mij nou vertellen welke handelingen ik moet verrichten om muziek vanaf mijn iphone 4s te luisteren op de cabasse auditorium tronic..

Kan het via bluetooth? kan het met een USB? kan het überhaupt wel met een iphone 4S???  Ik zie van alles voorbij komen maar ik snap er nog steeds geen ene moer van.  ;D

De RGB interface heeft Bart al eens in mijn auto gebouwd en het lijkt me leuk om die nou ook eens te kunnen gebruiken met een leuk youtube filmpje vanaf mijn telefoon MET GELUID ERBIJ!!! ;D ;D

Wat moet ik kopen?

dank dank dank voor diegene die het me uitlegt..
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Rubberstreper

Het kan allemaal.

Er is maar 1 lastig dingetje: je moet in alle gevallen wat aan de bedrading aanpassen achterop de versterker om de aux ingang te maken.
1: een mini iso stekkertje kopen met de audiobedrading. Dat kan Mini Iso naar tulp zijn of Mini Iso naar een 3,5 mm jack. (dat laatste heb ik gedaan)
2: je moet 12 volt zetten op een andere draad achterop de versterker zodat de cabasse ziet dat je de aux ingang gebruikt. Dat betekent 1 draad doorlussen.

Als je bovenstaande voor elkaar hebt is de rest een eitje. Dan kan het natuurlijk ook via Bluetooth:

https://youtu.be/yxsdSK-IbhU

;) ;)
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

Renier

Kabel van Ricardo is kant en klaar en laadt de iPod (neem aan dan ook iPhone?) ook nog op

Eric

iemand gezocht die dat kan fixen voor me.......
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif

Rubberstreper

josgitmans

Beste leden,

Ik heb vorige week mijn Lancia Lybra ingeruild voor een Laguna fase 2.     wat een heerlijke auto "120 pk diesel dynamic"
In mijn Lybra had ik video op mijn scherm en zou dit hier ook wel willen.
Ik heb deze string doorgelopen en zie mogelijkheden  ;D

Ik heb een video converter van VDO thuis liggen en meen ergens gelezen te hebben dat het scherm afkomstig is van VDO.
MAW misschien passen de stekkers gewoon.

Voordat ik de auto ga openhalen, is er ergens een goede how to te vinden hoe alles los gemaakt moet worden
Incl scherm.

Paul

traffic.gif

marxander

Paul

Ik lees 120pk dynamique, dan denk ik in 1e instantie ph1. anders is het vaak een techline
traffic.gif

josgitmans

fase 2,  maart 2005
met DVD navigatie cabasse / carminat

josgitmans

Van het weekend even tijd gehad om de aux ingang te maken.
Ik gebruik mijn Samsung Galaxy S als MP3-player of als video-player voor de kids via schermpjes.

Werkt perfect.

Alleen....:

Zodra ik de voedingsstekker in de GSM prik is er een toerental afhankelijke bromtoon te horen.
Inmiddels heb ik alle systemen aan de zelfde aarde gelegd en voor de voeding van de GSM spanning van de radio genomen.
Maar de bromtoon blijft.

Wie kan mij helpen met filters e.d., of is mijn GSM aan vervanging toe...?

Rubberstreper

Ligt niet aan je foon, dus da's een geruststelling.
Doet ie dat in elke stekker? Zowel in die onder de armsteun als naast de asbak?

Ik heb het zelf trouwens ook; er zit een aardlus tussen de audio en de voeding. Ik krijg het er ook niet uit. Draadloos gaat goed maar zodra het afspeelapparaat gevoed moet worden gaat het brommen.

Renier