Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.670
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 21
  • Totaal: 21

Carminat Cabasse aux (lag ph 2 nav dvd + bluetooth)

Gestart door fs1, 28 april, 2008, 10:28

Vorige topic - Volgende topic

Paul

JasperKG0T

Citaat van: fs1 op 04 januari, 2012, 13:00
traffic.gif
title="Click to load original image"

dat is em...

Dank je FS1 voor het meedenken, ik heb zojuist alle aansluitingen gecontroleerd want tja, wij zijn allemaal mensen dus een foutje 'kan' snel gemaakt worden en als je de basis niet goed controleren gaat kun je maanden zoeken duzzzzz... Ik dat scherm weer losgehaald en alles nagelopen met behulp van de beschrijving aan de start van dit topic, RGB op 24/23/22 en de massa op nr 9 van de stekker (juist geteld want telling staat op de stekker)
maar alles zit goed.
Ben vandaag bij mijn dealer geweest en heb daar samen een schema gevonden van een scenic3 met dvd navi 'en' orginele achteruitrijcamera af fabriek.
Dit schema heb ik nu dus in mijn bezit met alle stekker bezettingen!
Hieruit is op te maken dat de camera 'af' fabriek werkt met een composietsignaal en een synchronisatie signaal voor de camera en een afscherming. Feitelijk heb ik hier dus helaas niets aan want het is 1 een ander signaal en 2, het onderdeelnummer voor mijn navigatie scherm en het scherm van de navigatie met achteruitrijcamera zijn anders.. Of dat electronisch intern of qua vormgeving is, weet ik niet maar zoiezo een composiet signaal is naar mijn idee anders dan RGB signaalvoering en dus niet te gebruiken.
Daar ik ervan overtuigd ben dat de info klopt betreffende het synchro signaal RGB wat 'in' groen verwerkt is ben ik er nu dus uit dat mijn interface niet goed werkt..
Heb nu dus via mail een nieuwe besteld want moet 'wat'

Ik hoop echt zo dat dit de oplossing is!

Snel weer verder!! hoop ik ;-)

Gr Jasper

JasperKG0T

@ FS1,

Heb jij volledige ondertiteling als je een film afspeelt?

Dank je voor het kijken.

Groet Jasper

fs1

ik heb die auto al lang niet meer, maar ik had wel altijd het volledige beeld, van eenders welke beeldbron

JasperKG0T

Vandaag de nieuwe interface mogen ontvangen en vanavond gemonteerd.
Natuurlijk ben je best zenuwachtig omdat je er 'nooit' 100 % zeker van kan zijn maar gelukkig!! Volledig beeld!

De interface was dus niet goed!!

Alles werkt naar behoren! kan nu zelfs filmpjes van youtube met beeld weergeven op mijn navischerm! Ook een leuke aanvulling, via mijn telefoon heb ik nu dus ook internet op het beeldscherm. Naar mijn idee 'klaar voor de toekomst' !

Beste mensen, bedankt voor de hulp!

Gr Jasper

warlord

fs1

en is het dan een identiek apparaat dat je nu hebt? of is het een andere?

JasperKG0T

Exact dezelfde interface..
Enige nadeel... Geen Garantie omdat ik de interface opengehaald had :-(

Maakt niet uit, het eindresultaat is perfect en dat maakt veel goed !

Groet!

swarm01

Hoop dat je 18 maart ook aanwezig ben Jasper, ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!!!!

JasperKG0T

Citaat van: swarm01 op 26 januari, 2012, 16:50
Hoop dat je 18 maart ook aanwezig ben Jasper, ben erg nieuwsgierig naar het resultaat!!!!

Ik ben er dan bij.

Dinoams

Weet iemand toevallig ergens een locatie waar je dit kan laten doen? Voor de mensen die je beter niet kan laten klungelen?

Mensen zoals ik dus  ;D Het maakt me overigens niet veel uit waar in Nederland; België/Duitsland kan ook, mits redelijk bereisbaar (3 uur)

Of is er iemand op het forum die hier een extra zakcentje mee verdien?

Ik hoor het graag  !!

astra

Vandaag een e-mail gestuurd aan de spaanse kabelmaker. Toch maar eens informeren naar de mogelijkheid van AUX-poort en iPod. Dat mis ik toch wel... mijn xcarlink was geweldig om te gebruiken, maar die past niet aan het navigatiesysteem dus kan ik nu de iPod niet gebruiken. En da's jammer  :)