Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.499
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

Bandenkeuze

Gestart door Eddie, 11 maart, 2008, 19:36

Vorige topic - Volgende topic

fs1

en met die 50euro erbij zijn die ebay banden dan nog steeds goekoper? ook als ze dan opgestuurd zijn en die kosten enzo erbij?

rexonamen

Vaak wel zou je eens op eBay duitsland moeten kijken soms is het bieden vanaf 1 euro nieuw of gebruikt dat moet je wel lezen in de beschrijving , ik laat al mijn banden (NIEUW) uit duitsland komen of kijk eens op www,reifen,com

Arnold

Ik heb nu mich primacy maar volgende band wordt weer bridgestone potenza

Robert Top

Citaat van: Arnold op 15 maart, 2008, 21:10
Ik heb nu mich primacy maar volgende band wordt weer bridgestone potenza

Bevalt beter?

Arnold

Bevalt stukken beter en zeker met regen. De remweg is een stuk korter dan met de michelin. En licht veel strakker in de bocht.

Deaken

Ik rijd nu sinds een maandje ofzo Pirelli Zero Nero

traffic.gif
title="Click to load original image"

Deze banden werden zowel door de ADAC als de ANWB op dit formaat (225/45 R17) als beste getest. Ik moet toegeven ze rijden heerlijk !

Wel een voordeel van dicht bij Duitsland wonen, vlak over de grens zit een bandentoko die altijd goedkoper is dan welke online bandenboer in Nederland dan ook, en dan zijn ze nog gemonteerd ook nog  !!

~Deaken

Dreke

Ik heb binnenkort 4 goede Michelins te koop in de maat 225/45/17 91 (letter weet ik niet) dus hou het topic te koop maar goed in de gaten. Velgen zijn niet meer gemonteerd maar heb weinig zin om naar de bandenboer te gaan om de banden eraf te laten halen.

rookie

ik hoop dat je niet de pramicy haalt, maar de sport 2 O0

Dreke

Heb er momenteel deze onder liggen: Michelin Pilot Sport-II 225/40/18

Op men 17'' komen winterbandjes op.

speedingfreak

Citaat van: Dreke op 25 maart, 2008, 08:47
Ik heb binnenkort 4 goede Michelins te koop in de maat 225/45/17 91 (letter weet ik niet) dus hou het topic te koop maar goed in de gaten. Velgen zijn niet meer gemonteerd maar heb weinig zin om naar de bandenboer te gaan om de banden eraf te laten halen.

Alleen banden of ook velgen?? ik heb namelijk alleen banden nodig (vooral voor want daar me kom ik echt niet door de keuring)

rookie

dat zijn de goede michelin banden.

Dreke

Citaat van: speedingfreak op 29 maart, 2008, 17:34
Alleen banden of ook velgen?? ik heb namelijk alleen banden nodig (vooral voor want daar me kom ik echt niet door de keuring)
Alleen de bandjes. Op men velgjes komen winterbandjes.