Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.499
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 13
  • Totaal: 13

Bandenkeuze

Gestart door Eddie, 11 maart, 2008, 19:36

Vorige topic - Volgende topic

rookie

inzakken nog niet meegemaakt, denk oppompen zoals hierboven beschreven.
Ja Pilot sport 2 banden, goed he, de vocht niet uit te krijgen.

fabio

oh jaa idd dunlop's maar het is naar 1km wel weer weg hoor !!

Jerry88

Citaat van: Maarten Jan op 12 maart, 2008, 15:52
nog even ter aanvulling, wij hebben michelin primacy hp, en geen problemen, zijn verder ook stil (ook bij hoge snelheden)...

die heb ik er ook onder, ben er bijzonder tevreden over, vind het een superband ;D ;D

Duupke (Ronald)

De mijne staat nu op Michelin, mocht het met de APK nodig blijken dat er andere onder moeten zullen dat hoogstwaarschijnlijk Viking banden worden.

traffic.gif
title="Click to load original image"

Kees.Laguna

Ik rijd met Bridgestone Turanza ER300 banden met stickstof gevuld en zeer tevreden.

traffic.gif

shorty

Ik rij op Goodyear Pro Eagel Vector EV-2+ gevuld met stikstof (zelfs mn reserve band is gevuld met stikstof!)
Dit is een vier seizoenen band met de eigenschappen om zich te kunnen aanpassen aan de weg- en weersomstandigheden van elk seizoen.  Dus voor mij geen zomer/winterbanden.

traffic.gif

warlord

Volgend voorstel aan het bestuur:

Kan d'r geen korting bedongen worden bij bandenboeren op vertoon van Lidmaatschapskaart  ;D

Dreke

Ik rij in het vervolg vanuit Belgiƫ naar Zevenhuizen voor men bandjes. Voor ze daar een band om de velg leggen doen ze rond de velgrand tape om deze niet te beschadigen. Heb ik bij ons in Belgiƫ nog nooit gezien.

fs1

tape? en hoe halen ze die terug weg dan?

Dreke

Zit alleen maar rond de rand getaped. Ruimte zat.
traffic.gif

melcon

Citaat van: Jerry88 op 12 maart, 2008, 20:09
die heb ik er ook onder, ben er bijzonder tevreden over, vind het een superband ;D ;D
helemaal mee eens, in de regen ook erg goed. Heb onder de 19 exalto's liggen, die zijn nog
beter kwa grip, alleen hebben een harde wang, dus zijn wel minder comfortabel, maar dat maakt bij
die auto niet uit, die is toch al niet comfortabel  :D

Roger

Ik rij nu voor het eerst op General Altimax UHP 225/45R17  en moet zeggen echt een fijne band.
Stil veel comfort en veel grip.
traffic.gif

fabio

we hadden het er vandaag over bij tunex ,maar via ebay is er heel goedkoop aan zeer goede banden te komen.En toch thuis bezorgt ook

fs1

nja maar bij bandencetrale zit montage meestal al inbegrepen.. dus moet jij met je elders gekochte banden naar de bandencentrale gaan? of hebben jullie daar oplossingen voor in NL?

fabio

ja hoor ik denk dat als je naar de dealer gaat en vraagt of je 4 banden eromheen wil leggen dat je voor 50 euro klaar bent