Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 89
  • Totaal: 89

Achteraf elektrisch verstelbare stoelen monteren

Gestart door Marvinvdburg, 29 september, 2021, 19:18

Vorige topic - Volgende topic

Marvinvdburg

Goedenavond,

Enige tijd ben ik al aan het oriënteren voor een ander interieur. Mijn dynamique type 3 fase 2 heeft half leer interieur. Opzich in nette staat maar wil wat anders.

Nu heb ik meerdere interieurs gezien waarvan de voorstoelen elektrisch te verstellen zijn. Mijn auto heeft dat standaard niet.

Is het mogelijk om achteraf zulke stoelen te plaatsen of is de auto daar totaal niet op voorbereid?

Hoop dat iemand hier ervaring heeft met bovenstaande vraag want het zou wel heel gaaf zijn als het wél zou kunnen

ojee66

Ik heb zelf een lag2 ph1 met stoelverwarming. 
Bij mij bleek het probleemloos om een compleet ph2 interieur in te bouwen.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Marvinvdburg

Ben er inmiddels achter dat (in ieder geval bij mijn auto) alles voorbereid is en er gewoon de stoelen in kunnen wat ik graag wil.

Bij een enorme toeval ook gelijk een hele mooie set aangeschaft van een Laguna uit 2009 met slechts 10 km op de teller! Heb zelf al het plastic eraf kunnen halen.

Heel bijzonder crème kleurig interieur met elektrisch verstelbare stoelen én stoelverwarming.

Zal foto's posten zodra alles gemonteerd is.

Janneman82

Marvinvdburg

Gistermiddag lekker bezig geweest met alles.

Echt verbaasd zo plug and play. Enigste waar ik tegenaanloop is het bakje in de middenarmsteun is niet voorbereid op USB aansluiting maar dat is ook wel netjes te realiseren.

Hieronder de foto's van het 'nieuwe' interieur, zitten hier en daar wat deukjes in het leer van het opslaan ervan. Hoop dat dit er weer uit trekt. Al met al echt een smetteloos interieur.

Jullie kunnen begrijpen dat ik echt helemaal in mijn nopjes ben met deze vondst :)

Marvinvdburg

nog een foto van de andere kant

ojee66

Janneman82

Dat is mooi geworden! Maakt de beleving toch net weer wat beter die elektrische stoelen. Blijft alleen jammer dat er geen geheugenfunctie op zit, maar je kunt niet alles hebben.  :)

Stadium III

EX : 1.8 8v RT 1997
EX : 1.8 16v Privilege aut 4 2002
EX  : Clio 3 initiale 2.0 2008
NU : 2.0 T Dynamique aut 6  2009

larsdijkstra

Marvinvdburg

Bedankt voor de leuke reacties, ben ook echt heel erg blij met het resultaat