Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 21
  • Totaal: 21

Kenwood KOS A200

Gestart door AndyT, 08 november, 2007, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

AndyT

Jongens, wat denken jullie hiervan?  zou dit interessant zijn?  zou het beetje degelijk werken?

heb dit gevonden op kapaza en leek me interessant voor mp3 speler aan te sluiten op originele radio.

https://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Auto_audio/7163024/Kenwood_KOS_A200.html

greetzzz

andy

fs1

interessant, maar ik denk dat dat duur gaat zijn ;-)

AndyT

hoe bedoel je?  hij vraagt 50 euro, heb gezien dat het nieuw ongeveer 170 euro kost....

ga een bod proberen denk ik  :)

zou het moeilijk aan te sluiten zijn? (hier zitten wel genoeg handige harry's hé?  :) )

greetzz

fs1

voor 50€ kun je voor ziets niet sukkelen natuurlijk, is makkelijk zat om aan te sluiten zie ik :-) het staat op dat plannetje bij in de advertentie, als ge hulp nodig moest hebben...

ik vraag me wel af wat nu eigelijk precies je doel ermee is ;-)

Sfinx

Zal best werken, maar ik vind 't apparaat vrij groot, voor zover ik het van de foto kan beoordelen. Als het alleen maar gaat om het aansluiten van een MP3 speler, dan zijn er kleinere kastjes in de handel. Dit zijn zogenaamde emulators en deze sluit je aan op de connector voor de cd-wisselaar.

AndyT

ja idd grootte is wel een nadeel misschien.  Ik vind het wel interessant dat je er usb stick, ipod, andere mp3 speler, wisselaar,... op kan aansluiten.  Het apparaat kan je ergens wegwerken, want er is voor alles kabel voorzien, zoals voor usb stick en dergelijke.  Het systeem van Connects2 ken ik ook ,maar dat kost toch ook wel dacht ik 80 euro heb ik al gezien.

fs1

voor ipod heb je nog extra bakje nodig he ;) maar dat heb je helemaal niet nodig aangezien er dus zo een memory stickje via usb kan ingeplugd worden!

AndyT

yes yes i know  :)  tis ook vooral dat usb dat me interesseert, en men vriendin heeft sony mp3 speler, dus die kan het ook gebruiken....

fs1

kopen dan zou ik zeggen ;-) als ge effectief hulp zou nodig hebben met de install, willebroek is nie zo ver van bij mij

AndyT

heb een bod gedaan van 40 euro.....  afwachten  :)

het enige waar ik zo wat problemen mee heb voor te installeren is de stroom, remote, aarding enzo aan te sluiten....  de rest zou me wel lukken, das plan lezen  :)

fs1

Citaat van: AndyT op 08 november, 2007, 14:17
de stroom, remote, aarding enzo
die haal je allemaal gewoon van de iso stekker van achter je radio vandaan

AndyT

en wat gebruik je dan best daarvoor?  met klemmetjes ofzo?

fs1

euhm.. de enige manier die ik doe is solderen, da's proper, en er kan niks mee misgaan..

AndyT

gast heeft gereageerd op mijn bod, denk dat het goed is voor 40 euro  :)

Het is nog geinstalleerd bij hem op de moment, dus nog te beluisteren.  Indien ik het neem demonteert hij het acheteraf.

Dus ga zeker is langsgaan bij die kerel, want ben benieuwd wat kwaliteit het geeft van geluid.  :)

fs1

laat het ons zeker weten!