Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.537
  • Totaal topics: 10.396
  • Online vandaag: 36
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 9
  • Totaal: 9

klokje bijzetten na loskoppelen accu

Gestart door Wil, 31 januari, 2016, 12:10

Vorige topic - Volgende topic

Wil

Mijn accu is een nacht losgekoppeld geweest. Heb hierna de code van de radio ingevoerd, elektrische ramen gereset. Alles doet 't weer prima, alleen...........ik stel de klok in op de juiste tijd, bv. 14.32 uur. Zolang de motor loopt, blijft ook de klok het goed doen. Zet ik de motor af en start meteen daarna weer, is er niks aan de hand, maar laat ik de motor langer dan ca. 2 of 3 minuten uit, dan gaat de klok weer naar de ingestelde tijd, d.w.z. 14.32 uur. Hoe krijg ik mijn klok weer in de juiste functie???

hvaneik

Vreemde uitleg... lijkt alsof klokje gewoon werkt....

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

een laguna is net een huis... je bent ook nooit klaar er mee

Tim 2.0T

Ik heb zojuist hetzelfde probleem. Weet iemand hier misschien de oplossing voor?

wzoetekouw

hier al oplossing voor...heb het nu ook na accu los gehad te hebben
laguna  3 ph2 1.5 dci

peter jansen

Doet je gps het wel? Die zorgt ook voor de juiste tijd..

Verstuurd vanaf mijn GT-I8200N met Tapatalk

wzoetekouw

gps is al een jaar de weg kwijt..maar tijd was altijd wel goed..na accu vervangen gisteren. .tijd steeds yerug op eerste ingestelde tijd
laguna  3 ph2 1.5 dci

ojee66

Zomer wintertijd gaat bij mij niet automatisch. Gps is ok.  Ergens een instelling?

Verstuurd vanaf mijn Y635-L21 met Tapatalk

DaFFi

zover ik weet zal dat ook niet automatich kunnen worden ingesteld dus gewoon handmatig. 1 ding scheelt je hoeft dat maar 2 x per jaar te doen. =rij=

Hans5

Ik heb exact het zelfde probleem als Wil. Licht aan laten staan, accu leeg, opnieuw opgeladen, code voor de radio weer ingesteld, klokje opnieuw gelijkgezet en toen begon dit probleem.
Accu al eerder eens leeg geweest en toen hetzelfde gedaan zonder probleem. heeft iemand alsjeblieft een oplossing??

renaultrooster

2026
Allemaal de beste wensen.
Hier ook hetzelfde probleem. Is er ooit een oplossing gvonden?