Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 494
  • Nieuwste: PS69
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.557
  • Totaal topics: 10.398
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

Logo welcome light

Gestart door folmer, 06 januari, 2016, 11:08

Vorige topic - Volgende topic

nikk

Peter,

Doe het licht dan ook uit als je een plaatje schiet  ;)

Kijk het nog ff aan maar geboorde versie is ook meer mijn keuze.

SteefR

ALIexpress is wel okee maar Banggood.com is vaak beter (meer keus, of goedkoper) en mijn favoriete shop is Wish.com. Installeer ook maar eens de Geek app van Wish, echt super. Hele goede ervaringen mee, al tientallen bestellingen gedaan en alles komt aan. Laatst werkte er een item niet, en kreeg ik zonder problemen mijn geld terug, zelfs zonder het product te retourneren. En welcome lights voor Renault hebben ze ook: https://www.wish.com/search/renault%20welcome%20light#default

woutertje

nikk

Kan je je financieel in ieder geval geen buil aan vallen! Bij de plaatjes ook nog eens uitleg voor demontage ( !! neem een dun mes etc etc  ) dus wat wil je nog meer

woutertje

Kost niet veel idd. Maar de link laat een lampje zien voor een renault koleos. Is de grootte van het lampje in de deur van een laguna II, ph II hetzelfde als van een koleos?
Ik zoek een oplossing zonder dat ik hoef te boren aan de onderkant.

woutertje

ojee66

Vorm lijkt mij anders.  Hier een link naar iets wat wel lijkt te passen (als ik de vorm op de foto bekijk)

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20160323120545&SearchText=door+light+laguna

woutertje

woutertje

Heb de welcome lights net binnen. Nu wachten tot de vrouw thuis is om ze te monteren. Ben erg benieuwd of ze passen en hoe het er uit ziet. Zal foto's plaatsen als ze erin zitten!

woutertje

Geen plug and play helaas. Zit een stekkertje aan die niet 1 op 1 aan te sluiten is op de bestaande kabel  ??? :-\

Op zich is het geen probleem om de kabeltjes aan elkaar te solderen, maar hoe kom ik erachter wat de + en de - is op het lampje? Als ik hem verkeerd aansluit brandt het lampje/zekering van het lampje door...
Iemand een idee?
Of gewoon aansluiten op hoop van zegen (vier keer ;-))

Renier

Lagunainitiale

Een lampje die doorbrand door de plus en min om te draaien, dat moet je me eens uitleggen. Er zijn veel dingen die door kunnen branden door verkeerd om aan sluiten, maar lampjes niet hoor. ;D