Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 54
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 54
  • Totaal: 54

Sleutelmeeting/openingsmeeting 2015

Gestart door laguna club team, 10 maart, 2015, 21:23

Vorige topic - Volgende topic

Camulos

De planning is dat ik aankomende zaterdag gezellig langs kom in Gouda.  ;D
De Lag heeft zelf wel een paar kleine probleempjes waar misschien met wat mensen met ervaring naar gekeken kan worden.
- Bandenspanning, boordcomputer kan de spanning niet meer meten. Alles lijkt nog wel te werken want soms doen ze het alle 4 wel. Lijkt dus op de stekker onder de auto maar daarvoor moet die denk ik even op de brug?
- Raam links achter, maakt raar geluid en stopt niet als hij boven is.
- Raam links voor piept.
- Verlichting in de auto van de raambediening, eentje is er kapot. Ik vind het nog niet genoeg om alles te vervangen maar wil wel mee kijken bij iemand waarbij het wel gedaan wordt!

En verder vooral kijken  =klik=
Moet alleen vrijdag echt de auto wassen en stofzuigen!  :o

Lagunainitiale

Ik kan zelf helaas zaterdag niet maar komt er misschien iemand uit de omgeving Nijkerk die iets voor mij mee kan nemen vanuit Gouda? Klaas heeft een onderdeel voor me maar hij woont nog al ver weg voor mij.

Politesse

Wil het graag aanbieden echter volgens mij komt een hele stoet met Noorderlingen van Noord naar Zuid en vice versa gereden tot 2x toe langs de A28 afslag Nijkerk?
Ik ben met enige regelmaat in Amersfoort, kleine tot geen moeite om even door te steken.

Ook voor mijn werk eindig ik vaak in Almere, even de polder doorsteken niets aan het handje, je zegt het maar.

Humblesimon

Citaat van: Lagunainitiale op 15 april, 2015, 20:57
Ik kan zelf helaas zaterdag niet maar komt er misschien iemand uit de omgeving Nijkerk die iets voor mij mee kan nemen vanuit Gouda? Klaas heeft een onderdeel voor me maar hij woont nog al ver weg voor mij.

Hee, voor mij ligt dat gewoon op de route! Dus geen probleem! Weet niet hoe groot het is, een hele voortrein is denk ik net iets te gek :P

marxander

Volgens mij wordt het wel geregeld:D

verstuurd van mijn mobiel kantoor.

rookie

marxander

ja wat niet allemaal mogelijk is ;D ;D !!

Politesse

!! WAUW! Wat vind je zelf het mooiste resultaat? Ik neig te zeggen doe maar wit, als ik al geld naar je dien over te maken stuur even een pb met uw gegevens.
Winter/zomerbanden wissel zojuist even zelf uitgevoerd dus hij staat weer op de Luxours, auto gewassen en banden opgepompt. Hij is weer netjes voor 1 dag....

marxander

ach we solderen er ff 2 kleuren in dan zie je het verschil wel.
Kosten kunnen daar wel geregeld worden kan je nu al zeggen dat je onder de €100,- uitkomt....

Politesse

!! en droog brood eten, het went  :D

marxander

Voor de leden die olie willen vervangen.... even denken aan de koperen ring voor de carter plug het is beter die te vervangen....

verstuurd van mijn mobiel kantoor.

viper

Mensen, morgen is het zover. De openingsmeeting is er weer. Ik hoop dat ik heel veel laguna's tezien ga krijgen :-P

Dus niet verlegen zijn en kom maar langs want het is altijd de moeite! !!

voorerwin

ojee66

Als lokatie regelaar zal ik nu wel aanwezig moeten zijn. Tot zo jongens.  Neemt iemand nog zijn vrouw of kind mee?